Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník SharkeeCZ
před 22 hodinami, Jana P. napsal:

Na televizi i na počítači mi to hlásí, že je potřeba aktualizovat předplatné. Chová se vám to stejně?

ano, stejně

Mě Horizon GO UWP aplikace hlásí: Ke sledování tohoto pořadu musíte mít předplatné.

Už jsem si zvyknul, že když přestane jít EPG, je nutné přeinstalovat aplikaci, ale tohle vypadá na problém na backendu. :/

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • TC 7200, VTV Pro Box, 2xCA
  • Neratovice
Návštěvník Mooonty

Dnešní pokus....pouhopouhá zkouška mojí naivity....pro zpětné zhlédnutí hláška: "aktualizace předplatného". Zkouším to na iPhone a na NTB (Win7). Kdyby se alespoň UPC snažilo vyvolat ve mně pocit, že je nastalá situace zajímá a napsali nějaký hromadný E-mail, že je to mrzí ...blabla a že na tom pracují...ale ani takovýhle "voblbovák" na klienty nenachystají... Třeba o to usilovněji pracují na zprovoznění Horizon GO. Myslím, že už by bylo na čase!

Vypadá to, že o tom ví (viz výpadky na stránkách UPC). Otázka je ale, proč jim oprava tak trvá dlouho...

Citovat

Nahlášeno od: 07.11.2017 10:08 
Předpokládaný termín opravy: 14.11.2017 9:00:00

Možné potíže se službou Zpětného zhlédnutí na všech zařízeních, včetně Horizon Go, ve večerních hodinách. Omlouváme se, termín odstranění závady není zatím k dispozici, pro bližší informace sledujte tyto stránky.

Výpadek se týká těchto služeb:   DIGITÁLNÍ TV

 

 

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • TC 7200, VTV Pro Box, 2xCA
  • Neratovice

Problém není jen s tím, že se ZZ ve večerních hodinách seká přehrávání. To by bylo to nejmenší. Teď si chci pustit dnešní Big Bang z Coolu, z 21:25. Přehrávání se spustí, ale pořad má jen 13 minut, místo zhruba 40. Ale nepřehraje se ani to, zhruba po 9 minutách se přehrávání sekne a skončí chybou REP041.

Takže v současnosti je ZZ loterie, kde máme velkou pravděpodobnost, že pořad nepůjde přehrát vůbec, když už půjde, tak se přehrávání uprostřed sekne, když se nesekne, tak může byt nahraná jen polovina. A to mám ještě štěstí, že mi to o nezaplaceném předplatném psalo jen v sobotu, že už mi teď dovolí aspoň zkusit, jestli se dá něco přehrát. Šance, že se na něco podívám od začátku do konce bez problémů je dost malá.

Mohl by se @David - UPC nějak vyjádřit k současnému šílenému stavu ZZ?

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Návštěvník David R.

Tak jak bych chtěl se k tomu bohužel vyjádřit nemůžu..... :) 

Již se to ale řeší na korporátní úrovni, což ale neznamená, že služba bude zítra fungovat. Přes den je to v pohodě, ale večer ve špicce, když se přihlásí většína set - top boxů už to ty servery moc nezvládají a právě se řeší jejich kapacita. Termín, kdy to bude opraveno neznám. 

hlavně , že na facebooku se začali mazat příspěvky. Na to čas je. Takže navrhované řešení je najít si práci , kde budu moct dělat jen noční a pak přes den budu moct využívat zpětné přehrávání....

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...