Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Dadko
před 7 hodinami, Štěpán napsal:

Včera měli napsáno, že 21.11.2017 už to bude v pořádku. bohužel není, jen to posunuli o týden na 28.11.2017. Tak jsem zvědavý jaké nabídnou kompenzace. Protože ještě před měsícem jsem byl se zpětným přehráváním celkem spokojen.

No, napisu ti, ze mas byt trpezlivy a mas mat pochopenie.

funguje tak do 20:30 , pak konec - chyba REPO , není předplacen balíček , klikněte na PLAY , které není apod. A to jak na boxu tak v HORIZON GO

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany
Návštěvník Dadko
23 minutes ago, keramik napsal:

funguje tak do 20:30 , pak konec - chyba REPO , není předplacen balíček , klikněte na PLAY , které není apod. A to jak na boxu tak v HORIZON GO

No, mne to na STB funguje do cca 22:00. Dokonca pokial spustim spetne prehravanie pred 22:00 tak to normalne funguje az do konca filmu a potom zahlasi, ze nemam predplateny balicek. Nakolko som to neustale urgoval na FB, tak mi dnes pani odpisala, ze ako kompenzaciu mi zapnu na 1 mesiac HBO zdarma. Som zvedavy, ako dlho to este potrva tento stav.

Návštěvník Dadko
43 minutes ago, marena napsal:

Já musím zaklepat na dřevo, že mi zatím ZZ už asi třetí den funguje, i teď v půl deváté večer. Asi mám štěstí...

Mne normalne spetne prehravanie na jednom zo STB funguje normalne do 22:00 t.j. ked spustim prehravanie pred tymto casom, tak to normalne funguje. Po tomto case mi len zahlasi, ze nemam zaplateny balicek a odmieta sa so mnou bavit.

Návštěvník Dadko
před 8 hodinami, marena napsal:

Asi dětská pojistka, po desáté už máš spát :P

Hehe, skor to vyzera na nejaky problem v systeme. Som zvedavy ci to bude pokracovat aj v dalsom mesiaci, ked sa nacitaju nove prava. Kazdopadne fakt tieto chyby nechapem. Navyse ja chodievam spat az cca po polnoci, nakolko cely den pracujem a vecer by som rad trosicku pri telke vypol a oddychol si. Bohuzial pozerat na veci z MyPrime, ktore ale funguje normalne ma uz trosicku nebavi. Predsa len, rad by som si pozriet aj na nieco co slo v ten den a vdaka tomu to nie je mozne. ;)

Návštěvník David R.

@Dadko Je zvlášní, že jden Vám jde a druhý ne, protože by něměl jít teoreticky ani jeden ve večerních hodinách. Řešil jste to už na technické podopře nebo Vám k tomu neřekli nic nového? 

Návštěvník Dadko
10 minutes ago, David - UPC napsal:

@Dadko Je zvlášní, že jden Vám jde a druhý ne, protože by něměl jít teoreticky ani jeden ve večerních hodinách. Řešil jste to už na technické podopře nebo Vám k tomu neřekli nic nového? 

@David - UPC Na technickej podpore som to uz riesil a neustale sa odvolavaju len na vypadok a odmietaju v tomto smere cokolvek dalej podnikat. Dokonca dnes mi prisiel email, kde som bol osloveny ako pani Dubovicka, coz nechapem, s tym, ze mi mozu STB vymenit, ale vraj to nic neriesi. Je naozaj zaujimave, ze na jednom zapozicanom STB vsetko normalne funguje, ale na druhom STB funguje spetne prehravanie len cca od 6-8:00 do 22:00. Spustit spetne prehravanie po 22:00 je nemozne a hlasi to prave to, ze nemam zaplateny balicek.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...