Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Nevim, jestli to neco pomuze, ale ja s UPC resil (nekdy od unora!) chybejici programy v Horizon GO. Vzdycky se treba objevily v nabidce, ale treba po pul dni se zase ztratily a treba mesic nebyly. Prubezne jsem to resil snad s 10ti lidmi, jak si to postupne predavali. Az ten posledni (minuly mesic volal), ze uz konecne nesli pricinu a ze je problem v hlavni databazi, kde se to bude muset vsechno opravit. Vsechna cest, trvalo to sice dlouho, ale od toho minuleho mesice to slape jako hodinky. Evidentne to melo nejakou pricinu s mym prihlasenim - pokud jsem nebyl prihlaseny, v nabidce se zobrazovaly vsechny programy. V okamziku, kdy jsem se prihlasil, zmizely. A tohle mi pripada podobne - jako by to bylo navazovane na nejake cislo (MAC adresa?) toho STB, ze u nekoho ze dvou treba jeden jede a druhy ne. Sahne si do nejake DB, kde je info o predplatnem pro dany pristroj?

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Tak pokud si pustím něco před 22:00 tak funguje normálně i po 22:00, pokud pustím po 22:00 zpětně přehrávání nefunguje vůbec

Odesláno

@SharkeeCZ ja mam presne ten isty problem, ale len na jednom z dvoch prenajatych STB a doteraz mi s tym nikto z technickej podpory nepomohol, stale sa odvolavaju len na vypadok.

Odesláno

Já mám ten problém na appce v mobilu. Chyba je jasně u UPC.

Odesláno

No, tak uz mi to po novom nefunguje po 22:00 ani na jednom zo STB

Odesláno

Včera kolem 23 hodiny u mne také ZZ na STB - opět chyba nemáte předplacený balíček s možností ZZ!

Odesláno

Never ending story totoc.. Aktualizovat předplatné.. Vždyť je to pomalu denně?!

To je vážně takový problém dělat kumulativní, řádně otestované a tedy plně funkční aktualizace jednou za měsíc, a to nikoliv v hlavním vysílacím čase, ale kupříkladu v pět ráno, jako to v 21. století dělá absolutní většina seriózních a technicky vyspělých společností?

Odesláno

Ach jo, je neděle večer, po dlouhé době chceme využít zpětné zhlédnutí a prd!!!

V Horizon Go na mobilu i ve W10 i v prohlížeči ... všude nějaká varianta hlášení: "Na sledování tohoto pořadu musíte mít předplatné".

Na stránce Moje UPC je text upozorňující na výpadek služeb týkající se zpětného přehrávání drze přiznávající, že problém trvá minimálně už od 16.11. a dodnes, nejenže není vyřešen, ale není ani znám termín opravy!!!

To jsou teda služby! 

Odesláno

Já v my.upc.cz vidím nelogické oznámení, že to bude opraveno do určité doby a zároven, že termín opravy, není známý. :D

vivaldi_2017-11-27_00-28-53.png

Odesláno

Mrzí mě, že to musím stále opakovat, ale výpadek stále trvá a předpokládám, že ještě pár dní trva bude :( Celá věc se řeší na korporátní úrovni s nejvyšší prioritou. 

Jakmile dostanu nové info, určitě sem napíšu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community