cvancara Odesláno 24. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 24. listopadu 2017 Nevim, jestli to neco pomuze, ale ja s UPC resil (nekdy od unora!) chybejici programy v Horizon GO. Vzdycky se treba objevily v nabidce, ale treba po pul dni se zase ztratily a treba mesic nebyly. Prubezne jsem to resil snad s 10ti lidmi, jak si to postupne predavali. Az ten posledni (minuly mesic volal), ze uz konecne nesli pricinu a ze je problem v hlavni databazi, kde se to bude muset vsechno opravit. Vsechna cest, trvalo to sice dlouho, ale od toho minuleho mesice to slape jako hodinky. Evidentne to melo nejakou pricinu s mym prihlasenim - pokud jsem nebyl prihlaseny, v nabidce se zobrazovaly vsechny programy. V okamziku, kdy jsem se prihlasil, zmizely. A tohle mi pripada podobne - jako by to bylo navazovane na nejake cislo (MAC adresa?) toho STB, ze u nekoho ze dvou treba jeden jede a druhy ne. Sahne si do nejake DB, kde je info o predplatnem pro dany pristroj? Citovat - - - CA modul OVA Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98728 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SharkeeCZ Odesláno 25. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 25. listopadu 2017 Tak pokud si pustím něco před 22:00 tak funguje normálně i po 22:00, pokud pustím po 22:00 zpětně přehrávání nefunguje vůbec Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98744 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dadko Odesláno 25. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 25. listopadu 2017 @SharkeeCZ ja mam presne ten isty problem, ale len na jednom z dvoch prenajatych STB a doteraz mi s tym nikto z technickej podpory nepomohol, stale sa odvolavaju len na vypadok. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98745 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník SharkeeCZ Odesláno 25. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 25. listopadu 2017 Já mám ten problém na appce v mobilu. Chyba je jasně u UPC. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98747 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dadko Odesláno 25. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 25. listopadu 2017 No, tak uz mi to po novom nefunguje po 22:00 ani na jednom zo STB Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98748 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník zby Odesláno 26. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 26. listopadu 2017 Včera kolem 23 hodiny u mne také ZZ na STB - opět chyba nemáte předplacený balíček s možností ZZ! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98752 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ondrei Odesláno 26. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 26. listopadu 2017 Never ending story totoc.. Aktualizovat předplatné.. Vždyť je to pomalu denně?! To je vážně takový problém dělat kumulativní, řádně otestované a tedy plně funkční aktualizace jednou za měsíc, a to nikoliv v hlavním vysílacím čase, ale kupříkladu v pět ráno, jako to v 21. století dělá absolutní většina seriózních a technicky vyspělých společností? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98757 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Kodl Odesláno 26. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 26. listopadu 2017 Ach jo, je neděle večer, po dlouhé době chceme využít zpětné zhlédnutí a prd!!! V Horizon Go na mobilu i ve W10 i v prohlížeči ... všude nějaká varianta hlášení: "Na sledování tohoto pořadu musíte mít předplatné". Na stránce Moje UPC je text upozorňující na výpadek služeb týkající se zpětného přehrávání drze přiznávající, že problém trvá minimálně už od 16.11. a dodnes, nejenže není vyřešen, ale není ani znám termín opravy!!! To jsou teda služby! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98758 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník freekarol Odesláno 26. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 26. listopadu 2017 Já v my.upc.cz vidím nelogické oznámení, že to bude opraveno do určité doby a zároven, že termín opravy, není známý. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98759 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník David R. Odesláno 27. listopadu 2017 Sdílet Odesláno 27. listopadu 2017 Mrzí mě, že to musím stále opakovat, ale výpadek stále trvá a předpokládám, že ještě pár dní trva bude Celá věc se řeší na korporátní úrovni s nejvyšší prioritou. Jakmile dostanu nové info, určitě sem napíšu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/5713-nefunguje-zp%C4%9Btn%C3%A9-zhl%C3%A9dnut%C3%AD/page/11/#findComment-98762 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.