Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Nevim, jestli to neco pomuze, ale ja s UPC resil (nekdy od unora!) chybejici programy v Horizon GO. Vzdycky se treba objevily v nabidce, ale treba po pul dni se zase ztratily a treba mesic nebyly. Prubezne jsem to resil snad s 10ti lidmi, jak si to postupne predavali. Az ten posledni (minuly mesic volal), ze uz konecne nesli pricinu a ze je problem v hlavni databazi, kde se to bude muset vsechno opravit. Vsechna cest, trvalo to sice dlouho, ale od toho minuleho mesice to slape jako hodinky. Evidentne to melo nejakou pricinu s mym prihlasenim - pokud jsem nebyl prihlaseny, v nabidce se zobrazovaly vsechny programy. V okamziku, kdy jsem se prihlasil, zmizely. A tohle mi pripada podobne - jako by to bylo navazovane na nejake cislo (MAC adresa?) toho STB, ze u nekoho ze dvou treba jeden jede a druhy ne. Sahne si do nejake DB, kde je info o predplatnem pro dany pristroj?

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Návštěvník Dadko

@SharkeeCZ ja mam presne ten isty problem, ale len na jednom z dvoch prenajatych STB a doteraz mi s tym nikto z technickej podpory nepomohol, stale sa odvolavaju len na vypadok.

Návštěvník ondrei

Never ending story totoc.. Aktualizovat předplatné.. Vždyť je to pomalu denně?!

To je vážně takový problém dělat kumulativní, řádně otestované a tedy plně funkční aktualizace jednou za měsíc, a to nikoliv v hlavním vysílacím čase, ale kupříkladu v pět ráno, jako to v 21. století dělá absolutní většina seriózních a technicky vyspělých společností?

Návštěvník Kodl

Ach jo, je neděle večer, po dlouhé době chceme využít zpětné zhlédnutí a prd!!!

V Horizon Go na mobilu i ve W10 i v prohlížeči ... všude nějaká varianta hlášení: "Na sledování tohoto pořadu musíte mít předplatné".

Na stránce Moje UPC je text upozorňující na výpadek služeb týkající se zpětného přehrávání drze přiznávající, že problém trvá minimálně už od 16.11. a dodnes, nejenže není vyřešen, ale není ani znám termín opravy!!!

To jsou teda služby! 

Návštěvník David R.

Mrzí mě, že to musím stále opakovat, ale výpadek stále trvá a předpokládám, že ještě pár dní trva bude :( Celá věc se řeší na korporátní úrovni s nejvyšší prioritou. 

Jakmile dostanu nové info, určitě sem napíšu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...