Odesláno 22. listopadu 2017 7 let před 7 hodinami, Štěpán napsal: Včera měli napsáno, že 21.11.2017 už to bude v pořádku. bohužel není, jen to posunuli o týden na 28.11.2017. Tak jsem zvědavý jaké nabídnou kompenzace. Protože ještě před měsícem jsem byl se zpětným přehráváním celkem spokojen. No, napisu ti, ze mas byt trpezlivy a mas mat pochopenie.
Odesláno 22. listopadu 2017 7 let Tak včera ZZ fungovalo, koukal jsem na několik pořadů. Teď jsem to pro jistotu zkusil a zatím mi pořád funguje. 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 23. listopadu 2017 7 let funguje tak do 20:30 , pak konec - chyba REPO , není předplacen balíček , klikněte na PLAY , které není apod. A to jak na boxu tak v HORIZON GO - - - - Plzeň - Skvrňany
Odesláno 23. listopadu 2017 7 let 23 minutes ago, keramik napsal: funguje tak do 20:30 , pak konec - chyba REPO , není předplacen balíček , klikněte na PLAY , které není apod. A to jak na boxu tak v HORIZON GO No, mne to na STB funguje do cca 22:00. Dokonca pokial spustim spetne prehravanie pred 22:00 tak to normalne funguje az do konca filmu a potom zahlasi, ze nemam predplateny balicek. Nakolko som to neustale urgoval na FB, tak mi dnes pani odpisala, ze ako kompenzaciu mi zapnu na 1 mesiac HBO zdarma. Som zvedavy, ako dlho to este potrva tento stav.
Odesláno 23. listopadu 2017 7 let Já musím zaklepat na dřevo, že mi zatím ZZ už asi třetí den funguje, i teď v půl deváté večer. Asi mám štěstí... 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 23. listopadu 2017 7 let 43 minutes ago, marena napsal: Já musím zaklepat na dřevo, že mi zatím ZZ už asi třetí den funguje, i teď v půl deváté večer. Asi mám štěstí... Mne normalne spetne prehravanie na jednom zo STB funguje normalne do 22:00 t.j. ked spustim prehravanie pred tymto casom, tak to normalne funguje. Po tomto case mi len zahlasi, ze nemam zaplateny balicek a odmieta sa so mnou bavit.
Odesláno 23. listopadu 2017 7 let Asi dětská pojistka, po desáté už máš spát 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav
Odesláno 24. listopadu 2017 7 let před 8 hodinami, marena napsal: Asi dětská pojistka, po desáté už máš spát Hehe, skor to vyzera na nejaky problem v systeme. Som zvedavy ci to bude pokracovat aj v dalsom mesiaci, ked sa nacitaju nove prava. Kazdopadne fakt tieto chyby nechapem. Navyse ja chodievam spat az cca po polnoci, nakolko cely den pracujem a vecer by som rad trosicku pri telke vypol a oddychol si. Bohuzial pozerat na veci z MyPrime, ktore ale funguje normalne ma uz trosicku nebavi. Predsa len, rad by som si pozriet aj na nieco co slo v ten den a vdaka tomu to nie je mozne.
Odesláno 24. listopadu 2017 7 let @Dadko Je zvlášní, že jden Vám jde a druhý ne, protože by něměl jít teoreticky ani jeden ve večerních hodinách. Řešil jste to už na technické podopře nebo Vám k tomu neřekli nic nového?
Odesláno 24. listopadu 2017 7 let 10 minutes ago, David - UPC napsal: @Dadko Je zvlášní, že jden Vám jde a druhý ne, protože by něměl jít teoreticky ani jeden ve večerních hodinách. Řešil jste to už na technické podopře nebo Vám k tomu neřekli nic nového? @David - UPC Na technickej podpore som to uz riesil a neustale sa odvolavaju len na vypadok a odmietaju v tomto smere cokolvek dalej podnikat. Dokonca dnes mi prisiel email, kde som bol osloveny ako pani Dubovicka, coz nechapem, s tym, ze mi mozu STB vymenit, ale vraj to nic neriesi. Je naozaj zaujimave, ze na jednom zapozicanom STB vsetko normalne funguje, ale na druhom STB funguje spetne prehravanie len cca od 6-8:00 do 22:00. Spustit spetne prehravanie po 22:00 je nemozne a hlasi to prave to, ze nemam zaplateny balicek.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.