Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Momentálně je výpadek na velkých boxech. Hlásil někdo na UPC nefunkční Horizon GO? Možná to spolu souvisí, ale možná ne.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

takže opět, koukám na aplikaci zpětně na Sherlocka - Jak prosté začne jít jen obraz bez zvuku, pak výpadky, tak tedy zavřu aplikaci a zkusím web a od té doby jsem nahraný!!! Na webu aktualizovat předplatné a v aplikaci ke sledovaní tohoto pořadu musíte mít předplatné

Grrrr

 

to skoro vypadá jako když po večerech někdo dělá nějaké úpravy či co! A používá nás jako betatestry .... :-(

To snad není normální!

Odesláno
13 minutes ago, Marek-26 napsal:

Momentálně je výpadek na velkých boxech.

Kdepak, výpadek musí být všude, já cihlu nemám. Mně nefunguje ani malý Kaon ani Horizon Go.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Ano, sedí non-stop. Ale dozorují hlavně fiber cuty, výpadky internetu a monitorují asi 200 kanálů. Zákazníci vždy zjistí závadu jako první a je fajn, když na ni upozorní. To se pak na to může někdo podívat hned a začít budit ty správné lidi.

Odesláno z mého Redmi Note 3 pomocí Tapatalk

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

...a kdyz se nasazuje nejaka nova technologie nebo aplikace (jako treba nova verze Horizon Go) - a obzvlast kdyz uz jsou nejaky ten den zname problemy s tou novinkou - tak venuji zvysenou pozornost dozoru prave teto novinky, aby firma nebyla za pitomce, ze resi problemy az kdyz je zacnou hlasit nasrani zakaznici.

Teda aspon takhle se to delalo v AVG uz pred vic nez 10 lety... tak by to dneska melo byt u firem jako UPC standardem.

Upraveno uživatelem Evzen

Odesláno

Koukám, že problém dva večery po sobě nefungující zpětné přehrávání v appce HG není jen u mne.

Odesláno

Byl výpadek i na všech zařízeních

Odesláno

Mne spetné prehrávanie cez Chrome ide. Síce na druhý krát ale ide. Najprv vypíše že Problém s prehratím videa a zobrazí tlačítko pre reštart videa. To stlačím a nanovo prebehne načítanie do medzipamäte a potom to už ide.

Odesláno

jděte do háje 3 večer po sobě mezi 22:00 a 22:30 přestane jít zpětné přehrávání!!!

Tohle už je naprostá arogance vůči klientů, je to nějaká systémová chyba a nejste schopní to za 2 dny vyřešit!!!

Tohle kdyby se stalo na mém oddělení,  tak dotyčný IŤák už tam nepracuje!

Silně začínám uvažovat o odchodu od UPC, naštěstí na rozdíl od jiných tady mám možnost jít ke konkurenci....

Odesláno

Kuwa už zase to nejede

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community