Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

výpadky ZZ jsou uz 4. den, UPC to samo píše v mojeUPC, sice mi pak přijde SMS, že výpadek je vyřešen ovšem další den je to tam znovu

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Koukal jsem se na stránky s výpadky, a u mě hlásí, že žádné výpadky nejsou. [emoji23]

  • po měsíci...
Odesláno

tak nevím co komu jede, ale mě ani po restartu HD DVR mediaboxu stále se zasekává zpětné přehrávání, na podpoře mi dne odpoledne řekli, že je na tom celá republika stejně, porucha je všude a technici na tom "makaj", ale nevědí kdy to bude, takže odpověď jako vždy, dochází mi trpělivost s celým upc

Odesláno

Zpětné zhlédnutí u UPC je oproti O2 kde jsem byl před tím hodně poruchové. Snad se to zlepší, poslední dobou se to skoro nedá používat. Snad se poruchy podaří odstranit a chtělo by také přidat další kanály do zpětného zhlédnutí. Ovšem až po tom co to dají do pořádku. 

Odesláno
On 11/23/2018 at 4:15 PM, Vlcak napsal:

tak nevím co komu jede, ale mě ani po restartu HD DVR mediaboxu stále se zasekává zpětné přehrávání...

Mám stejný problém při ZZ. Nakonec, ono stačí zastavit živé vysílání, případně se trochu vrátit zpět, a je stejný problém. Seká se to, zastavuje a často to nejde ani spustit, ani posunout dopředu či dozadu. Trochu mě zaráží, že po takové době od spuštění téhle (často naprosto nekoukatelné) služby, UPC ještě nevychytalo mouchy, které se samozřejmě daly u nové služby předpokládat. Naopak se zdá, že těch problémů s funkčností přibývá - co dřív chodilo bezproblémově, u toho mi dneska tečou nervy... 😒   

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Aktuálně registrujeme na HD DVR Mediaboxu možné výpadky zpětného zhlédnutí a videotéky My Prime. 

V tuto chvíli nedokážu říct, kdy bude problém odstraněný. Dám vědět, jakmile bude výpadek uzavřený. 

Omlouvám se všem za případné komplikace. 

Odesláno
Před hodinou, David - UPC napsal:
Aktuálně registrujeme na HD DVR Mediaboxu možné výpadky zpětného zhlédnutí a videotéky My Prime.  V tuto chvíli nedokážu říct, kdy bude problém odstraněný. Dám vědět, jakmile bude výpadek uzavřený. 

Omlouvám se všem za případné komplikace. 

 

Problémy jsou i na HD Mediaboxu, stačí na chvíli zastavit přehrávání a když chci znovu spustit přehrávání, tak to na nějakou dobu zamrzne a nebo to rovnou hodí hlášku, že spojení bylo ztraceno.  

Přetáčení plnou rychlostí nefunguje, spíše naopak, přetáčí to strašné pomalu.

A zrovna teď, chci si pustit film na HBO a dostanu hlášku: chyba REPO43 a můžu restartovat Mediabox, protože kompletně zamrzl.

Odesláno

Kdyby jenom ZZ.Ale i My prime.Chci se divat na Bathory a co 30 sec. se to zastavi a nacita.Služba podledni dobou nestoji za nic.Jak ZZ,tak My prime

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

Možné výpadky .... já mám nepřetržitý výpadek už 6 týdnů, zpětné zhlednutí se ani nespustí, hodí to chybu a čau. Celkově je ovládání přehledu pořadů nějaké splašené, když něco zmáčknu, nic se neděje nebo se děje víc než jsem namačkala. V únoru mi končí věrnostní období, už si zjišťuju možnosti přechodu jinam. 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community