Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

A to je pořád dokola.... 20 pokusů, 20 hlášek že mám opakovat pokus o přehrání videa. Je to jako když si dělají ze zákazníků pr...l. Včera blackout skoro v celé Bílině, od poledne  kolem 12h. až do dnešního dne kolem půl páté odpoledne. Nešla TV, internet, rádio, prostě nic. Chápu, že může nastat problém. Ale co třeba nějaké vysvětlení, případně omluva? No co, zákazník to skousne, hlavně že platí. Asi jsem v předchozích příspěvcích UPC vážně přechválil... 😢

UPC.jpg

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

K nefunkčnosti v Bílině - Někdo šikovný překopl optická vlákna na trase Most - Lovosice. Měnit se muselo přes 200m optického kabelu, kabel procházel i pod železnicí a silnicí. Docela mě rychlost opravy překvapila.

K Horizon Go - snad se brzy dočkáme nové platformy od Vodafonu, na vývoji se již pracuje. Včera večer jsem Horizon Go zkoušel na Win10 a Androidu a neměl jsem žádný problém.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 3 minutami, Marek-26 napsal:

K nefunkčnosti v Bílině - Někdo šikovný překopl optická vlákna na trase Most - Lovosice. Měnit se muselo přes 200m optického kabelu, kabel procházel i pod železnicí a silnicí.

A ona by nekomu v UPC/Vodafone upadla ruka, kdyby takovehle info nekde zverejnili, aby jejich platici zakaznici vedeli, co se deje?!

Odesláno

Na FB tato informace a omluva proběhla

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

@Evzen Zveřejněno bylo na webových stránkách a taky na Facebooku. Kde jinde by to dle vás mělo být?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Aha, tak potom se omlouvám a sypu si popel na hlavu... když v originálním postu bylo "a co takhle nějaké vysvětlení a omluva", vypadalo to, že nikdo neinformoval.

 

 

Odesláno
před 8 hodinami, Marek-26 napsal:

Zveřejněno bylo na webových stránkách a taky na Facebooku.

Tak tomu říkám vážně ideální řešení - zveřejnit to na webových stránkách, když nejde internet. A na "ksichtoknize" bohužel taky není každý. Na druhou stranu, kontaktní telefon při registraci u UPC zadal prakticky každý, takže si myslím, že hromadná SMS správa (dnes v době letů do vesmíru a výkonných počítačů) by nemusel být až takový problém... Ale to je všechno o přístupu k zákazníkovi 😐

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Odesláno

Asi to je UPC bere tak, že dnes má každý internet v mobilu.

Odesláno

Můžu vědět na jakých webových stránkách byla příčina poruchy zveřejněna? Pravidelně jsem se díval na stránku výpadků a byla tam pouze informace o výpadku s informací o tom, že není možné upřesnit termín ukončení a že se na opravě pracuje. Termín tam nějaký byl ale několikrát se posouval. FB nemám.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
Odesláno

No, tak to jsem taky zvědav na odpověď. Protože pokud Marek myslel jenom ty běžné nicneříkající obecné bláboly na stránce s výpadky, tak to rozhodně NENÍ informace, o které šla řeč.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community