Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pred casem zvysil Karneval rychlosti. Snizil take ceny. Tak sem si zaplatil o 24 korun mene (rozdil mezi Turbo250 starou cenou a novou cenou) a ejhle dneska mi prisel mail, ze 24 korun dluzim. Jak to tedy je s tim snizenim ceny?

Odesláno

máš TURBO 250 a ne TURBO 1M, to je ten rozdíl

Odesláno

Karneval zavedl nové tarify se stejnými nebo lepšími parametry (počet e-mail schránek, jejich velikost). Kdo si do 31.3. požádal o přechod na nový tarif, má tyto lepší parametry a o několik desítek korun měsíčně nižší cenu za službu. Kdo o to nepožádal, protože nevěděl, že o to musí požádat, má smůlu a bude Karnevalu za horší službu cvakat víc ... Pokud bys nyní chtěl přejít např. z T250 na T 1M, vztahuje se na tebe výpovědní lhůta 1 měsíc a poplatek 475 Kč.

Můžeš mít "dobrý pocit", že Karneval udělá vše pro to, aby tě co nejvíc odrbal... :-(((

Odesláno

to je ale humus :shock:

 

to ste me teda nepotesili :salut:

 

 

jak sem se to mel dozvedet, kdyz mi to nenapsal :?:

Odesláno

Proč by to psal? Když chce co nejvíc odrbat zákazníky, tak se asi akorát poradil s právníky, aby to bylo nenapadnutelné a zisk maximální ... :-(

Odesláno

Teda nevím jak vy, ale já dostal psaníčko se změnou tarifů. Byl to ten dopis, ve kterém byla i ta nabídka rychlejšího netu za 118,- Kč navíc k paušálu - měsíčně.

Já si nechal okamžitě změnit tarif TURBO 250 na TURBO 1M a jsem spokojenej.

Mám k tomu akorát jednu poznámku - za blbost se platí!

Odesláno

O nic jsem nežádal a mám nový tarif 1M.

Odesláno

Jsem trubka, nepožádal jsem včas a mám smůlu :)

Říkal jsem oprátorovi, že jsem dlouholetý zákazník, a že mi pořád volají, jestli nechci náhodou navýšit službu a připlatit si HBO a kdesi cosi a teď najednou nevolají a že jestli předpokládají, že by snad někdo na světe chtěl platit více za stejnou službu. Ještě držkoval. O nějakých 25 korun mi nejde, jde o ten pověstný princip, že. Opravu ale opravdu nechápu, že jim takové metody stojej za to. Mor na ně!

Odesláno

mam dotaz ohledne navyseni sluzeb.kdyz poslu zadost na internet@karneval.cz,ze chci zvysit svuj stavajici tarif 1m na 3m,tak co udelaji?poslou email,ze sluzba je navysena nebo nejak slozite,ze musi poslat formular a pak teprve odeslat pres postu.jak to probiha pres ten mail teda???ma nekdo zkusenosti?

Odesláno
mam dotaz ohledne navyseni sluzeb.kdyz poslu zadost na internet@karneval.cz,ze chci zvysit svuj stavajici tarif 1m na 3m,tak co udelaji?poslou email,ze sluzba je navysena nebo nejak slozite,ze musi poslat formular a pak teprve odeslat pres postu.jak to probiha pres ten mail teda???ma nekdo zkusenosti?

 

Pošleš email a ONI Ti změní Službu automaticky většinou do 2 pracovních dnů.

Poštou Ti přijde Nová smlouva ve dvou výtiscích. Většinou do 4 dnů.

Oba dva výtisky jen podepíšeš a pošleš jim zpět v přiložené obálce. A do týdne se Ti vrátí jeden z těch výtisků i s jejich razítkem.

 

A Vše je HOTOVO.

 

Už jsem měnil několikrát, a vždy bez problémů.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community