Odesláno 10. dubna 2006 19 let Pred casem zvysil Karneval rychlosti. Snizil take ceny. Tak sem si zaplatil o 24 korun mene (rozdil mezi Turbo250 starou cenou a novou cenou) a ejhle dneska mi prisel mail, ze 24 korun dluzim. Jak to tedy je s tim snizenim ceny?
Odesláno 10. dubna 2006 19 let Karneval zavedl nové tarify se stejnými nebo lepšími parametry (počet e-mail schránek, jejich velikost). Kdo si do 31.3. požádal o přechod na nový tarif, má tyto lepší parametry a o několik desítek korun měsíčně nižší cenu za službu. Kdo o to nepožádal, protože nevěděl, že o to musí požádat, má smůlu a bude Karnevalu za horší službu cvakat víc ... Pokud bys nyní chtěl přejít např. z T250 na T 1M, vztahuje se na tebe výpovědní lhůta 1 měsíc a poplatek 475 Kč. Můžeš mít "dobrý pocit", že Karneval udělá vše pro to, aby tě co nejvíc odrbal... ((
Odesláno 10. dubna 2006 19 let to je ale humus to ste me teda nepotesili jak sem se to mel dozvedet, kdyz mi to nenapsal
Odesláno 10. dubna 2006 19 let Proč by to psal? Když chce co nejvíc odrbat zákazníky, tak se asi akorát poradil s právníky, aby to bylo nenapadnutelné a zisk maximální ...
Odesláno 10. dubna 2006 19 let Teda nevím jak vy, ale já dostal psaníčko se změnou tarifů. Byl to ten dopis, ve kterém byla i ta nabídka rychlejšího netu za 118,- Kč navíc k paušálu - měsíčně. Já si nechal okamžitě změnit tarif TURBO 250 na TURBO 1M a jsem spokojenej. Mám k tomu akorát jednu poznámku - za blbost se platí!
Odesláno 12. dubna 2006 19 let Jsem trubka, nepožádal jsem včas a mám smůlu Říkal jsem oprátorovi, že jsem dlouholetý zákazník, a že mi pořád volají, jestli nechci náhodou navýšit službu a připlatit si HBO a kdesi cosi a teď najednou nevolají a že jestli předpokládají, že by snad někdo na světe chtěl platit více za stejnou službu. Ještě držkoval. O nějakých 25 korun mi nejde, jde o ten pověstný princip, že. Opravu ale opravdu nechápu, že jim takové metody stojej za to. Mor na ně!
Odesláno 15. dubna 2006 19 let mam dotaz ohledne navyseni sluzeb.kdyz poslu zadost na internet@karneval.cz,ze chci zvysit svuj stavajici tarif 1m na 3m,tak co udelaji?poslou email,ze sluzba je navysena nebo nejak slozite,ze musi poslat formular a pak teprve odeslat pres postu.jak to probiha pres ten mail teda???ma nekdo zkusenosti?
Odesláno 15. dubna 2006 19 let mam dotaz ohledne navyseni sluzeb.kdyz poslu zadost na internet@karneval.cz,ze chci zvysit svuj stavajici tarif 1m na 3m,tak co udelaji?poslou email,ze sluzba je navysena nebo nejak slozite,ze musi poslat formular a pak teprve odeslat pres postu.jak to probiha pres ten mail teda???ma nekdo zkusenosti? Pošleš email a ONI Ti změní Službu automaticky většinou do 2 pracovních dnů. Poštou Ti přijde Nová smlouva ve dvou výtiscích. Většinou do 4 dnů. Oba dva výtisky jen podepíšeš a pošleš jim zpět v přiložené obálce. A do týdne se Ti vrátí jeden z těch výtisků i s jejich razítkem. A Vše je HOTOVO. Už jsem měnil několikrát, a vždy bez problémů. 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.