Odesláno 14. prosince 2020 4 roky Dobrý den. Fakt nechápu, když nahlásim výpadek internetu, že budu týden čekat na technika? To si v této době, kdy máme mít home Office děláte srandu? To asi ne. Prosím o rychlejší řešení situace! Děkuji
Odesláno 14. prosince 2020 4 roky Tady je fórum uživatel, nikoliv technická podpora. Je potřeba se obrátit přímo na UPC/Vodafone. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 14. prosince 2020 4 roky Zdravím, tady moc nepomůžeme. Každopádně zvláště v této době, kdy může celá pobočka být poslána do karantény (už se několikrát stalo, třeba celé Mostecko a Chomutovsko), to není jednoduché. Brandýs navíc nebude moc velká lokalita, nebude tam působit mnoho techniků. Na kdy máte servis naplánovaný? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 14. prosince 2020 4 roky No nevím jak jini, ale me zamestnavatel na HO vybavil i patricnym datovym balickem v telefonu a neni problem vytvorit hotspot, pripadne USB tethering... Upraveno 14. prosince 2020 4 roky uživatelem Tube Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 15. prosince 2020 4 roky Hotspot je taková mantra 🙂 ne úplně vhodná pro trvalejší služební provoz. Ale budiž, určitě je to nějaké řešení ... Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 15. prosince 2020 4 roky Tazatel by si měl uvědomit, že u domácího připojení za home ceny asi sotva může očekávat servis 24/7/365. Ať si platí nějaký tarif business s garancí, když bez netu nemůže kvůli práci být. - - - - -
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.