Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Posledních pár dní mám divné výpadky. Napřed jsem si asi v pondělí všimnul, že mi jakoby laguje vzdálená plocha (jsem na Home office). Prostě to chvílema nereagovalo na moje vstupy. A dneska to došlo tak daleko, že jsem restartoval modem. Několikrát se pak ještě restartoval sám, nakonec naběhnul normálně, včetně funkčního uploadu. Po pár minutách je ale upload opět téměř na nule, viz 10601358049.png

Další trochu problém je, že se nemůžu vůbec dostat na rozhraní modemu (u mě 192.168.2.1), vrací mi to ERR_CONNECTION_REFUSED.

Viděl jsem tu pár podobných příspěvků, ale žádné řešení. Mám volat UPC/Vodafone?

Odesláno

Můžeš zkontrolovat kabel mezi modemem a zásuvkou UPC, jestli není třeba někde poškozený, nebo uvolněné konektory, ale jinak volej na UPC, vypadá to na nějaký problém se signálem, asi rušení.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No, je to divný. Teď to zase jede normálně. Po kabelu. 5G wifina, která jela na Compalu, nejede ... Potřeboval bych se podívat do rozhraní toho modemu, ale netušim, proč mi tam nepustí ... Takže asi reset tlačítkem co? Blbý je, že tam mám nějaký pravidla pro firewall a nevim přesně jaký 🙂

Odesláno

Plzeň-Doubravka? Bohužel je tam nějaký škůdce a nepravidelně ruší. Restartování modemu asi moc nevyřeší. Snad bude brzo nalezen a odpojen / zafiltrován.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Jo, Plzeň Doubravka. A to ruší teda v rámci vnitřní sítě nebo jak?

Odesláno

Od někoho jde cizí signál zpět do sítě na frekvencích, na kterých jsou kanály pro upload. Tím zaruší většinou celý uzel.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ok, má smysl volat na podporu a nahlašovat to? Zvýší se tím priorita? Nebo se to už teď řeší dostatečně?

Odesláno

Tak jsem tam volal, teď mi volal technik zpátky, že tu tedy opravdu mají nějaký plošný výpadek (rušení signálu), a že odhadovaný termín opravy je dnes do 20:00. Tak uvidíme.

Odesláno

Tak par dni se to tvarilo opravene, dnes opet vypadky uploadu ...

  • po 3 týdnech...
Odesláno

Tak po Vánocích se to zdálo opravené, dnes opět prakticky nulovej upload, packetloss na uploadu přes 50 %, chvílema přes 70. Po půl hodině najednou vše ok, pak zase problémy, teď to jede ... Psal jsem na podporu, přej se mi ozvou. Každopádně problém vyřešenej není.

PS: Kdyby někdo z adminů moh přepsat název tohohle threadu na "Výpadky uploadu Plzeň-Doubravka", dávalo by to větší smysl. Díky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community