Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Začínám bejt zoufalej. Víceméně každej den volám na podporu, že nejede upload. Nedá se na tom telefonovat (teams, discord, hangouts), videotelefonovat už vůbec ne, nedá se na tom ani hrát na mobilu (asi ani na PC, ale to teď moc nezkouším), nedá se přes to pracovat přes vzdálenou plochu... A na podpoře pokaždý stejná písnička: "Já tu teď žádný problém nevidím" ... Jako já chápu, že se to blbě hledá, když se to objevuje sporadicky, ale to sakra není můj problém. V pondělí přijede technik, ale netuším, co u mě vykoumá, když dle zpráv některých techniků na podpoře je to problém na celým uzlu. Fakt zoufalství tohleto.

Pro představu, jak to vypadá (resp. vypadalo před 14 dny. Ale je to pořád stejný) https://docs.google.com/spreadsheets/d/1yE42ygPUD0MUs8H_56wSsLxMDwx4XJyD0RkXfa20chs/edit#gid=185889329

Upraveno uživatelem shrap

Odesláno

nemáš v bytě zásuvku na dsl? že byste se dohodli, že aspoň dočasně, než se to vyřeší, bys jel přes dsl 🤔

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Nemám. Mně by stačilo, kdyby mi Vodafone nabídnul neomezený data, který dával přes Vánoce jako dárek. Jako dočasný řešení by to bylo fajn, ale chci vyřešit ten problém jako takovej. No, uvidíme, co technik ...

Odesláno

no i to je možnost, se divim, že sami s něčim takovym nepřišli, takhle jim asi brzo utečeš 😮

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Chtělo by to vysledovat jestli se ten problém s rušením objevuje nějakých pravidelných intervalech, nebo úplně nahodile,pokud je to nějaké pravidelné, tak vysledovat v kterých hodinách během dne je to nejčastější a v tu dobu by měl přijít technik a začít ten problém hledat, protože pokud dorazí ve chvíli kdy všechno poběží bez problémů, tak tam asi mnoho nezmůže, ale určitě bude lepší když to tam aspoň preventivně prohlédne a třeba nakonec na něco přijde .

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Tak konečně vyřešeno. Teď koukám (do diskuze), že ten technik tu byl 1.2. Zkouknul to, řek jasně, že to není u mě, dal mi na sebe číslo, ať volám, až se to začne projevovat. No, párkrát jsem volal, on něco zkoumal, pořád bezradnej. Pak někdy před 14 dny mi říkal, že budou měnit optickej převodník. To nepomohlo. A nejednou minulou středu, 10.3., volal, že to našli. U paní o dva vchody vedle, po rekonstrukci bytu zřejmě nějak špatně napojenej kabel či co. Natáhli novej a od tý doby ok. Ale trvalo to prakticky 3 měsíce! Naštěstí mi na lince UPC  vyjednali neomezený data na tarif od Vodafonu co mám, takže fungovat jsem mohl. Takže tak 🙂

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community