Odesláno 29. prosince 2020 4 roky Dobrý den, potřeboval bych trochu poradit s problémem s modemem. Matce zničehonic přestala fungovat wifi u modemu TC7200. Zkoušel jsem ho různě restartovat a nic, v nastavení modemu se wifi tváří jako normálně funkční a zapnutá, ale jednoduše žádný signál není k nalezení (zkoušeno notebookem, telefonem apod). Na lince údajně neporadili nic (nevím, nemluvil jsem s nimi). Aktivní matka si koupila od někoho jiný použitý TC7200, zapojila ho namísto toho současného a teď jí internet nejde vůbec (ani přes ethernet kabel, což doteď šlo ok...). Obecně se s technologiemi kamarádím, ale tahle síťařina jde už dost mimo mě. Dokážete poradit? Jinak zapojení je kabel - modem - počítač, není to v žádném bridge módu s routerem nebo podobně. Ale nevím jak ale byl nastavený ten nově koupený modem (předpokládejme že je plně funkční?). EDIT: Má tam tuším 150Mbit přes UPC kabel. Díky předem za tipy 🙂 Upraveno 29. prosince 2020 4 roky uživatelem Elanius2
Odesláno 29. prosince 2020 4 roky Reset (ne restart) modemu. A ten koupený může klidně hodit do koše, k ničemu není. - - - - -
Odesláno 29. prosince 2020 4 roky Jiný Technicolor nepůjde, ať ho vrátí prodejci a nechá si vrátit peníze.Modem musí být navedený na smlouvu, aby dostal konfigurační soubor a tím na něm šel internet. Technicolor už vám na smlouvu nezaregistrují, jediné pořídit bazarový Compal, ale před koupí si u Vodafone ověřit, že se jedná o prodejní zařízení. Jestli tedy chcete mít modem odkoupen. Jinak nezbyde nic jiného, než pronájem či nějaké AP jen na WiFi zapojené za modemem. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 29. prosince 2020 4 roky Teoreticky by tedy mohlo být řešení přepnout ten funkční technicolor do bridge a za něj dát nějaký wifi router? Možná bych tu doma našel nějaký starý válet... Je případně někde nějaký stručný návod na to přepnutí do bridge módu a připojení routeru za něj? Moc díky!
Odesláno 29. prosince 2020 4 roky @Elanius2 Systém - Změna nastavení - Přemostěné nastavení - Uložit (a jsi přepnutý do bridge) Pak dáš kabel z Technicoloru (třeba z portu LAN1) do WAN portu na svém routeru a nastavíš dynamické získání adresy. (adresu 192.168.100.1 získá Technicolor až po přepnutí do bridge) Upraveno 29. prosince 2020 4 roky uživatelem sodekcz Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 29. prosince 2020 4 roky Zkus ten modem nejprve vyresetovat do továrního nastavení, vzadu je resetovací tlačítko které je potřeba držet aspoň 10 vteřin, když to nezabere tak modem přepni do režimu bridge a připoj vlastní router, je potřeba vlézt do nastavení modemu přes adresu tuším 192.168.100.1, nebo 192.168.0.1 Jinak pokud má tvoje matka ten modem v pronájmu, tak si ho může nechat vyměnit za jiný modem, pravděpodobně už dostane modernější modem Compal. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 29. prosince 2020 4 roky Právě že ho má koupený několik let zpět. Díky moc za informace všem, zkusím si poradit. Ještě jednou díky!
Odesláno 29. prosince 2020 4 roky Tak vyměnit si ho může nechat tak jako tak, ale pak bude muset platit měsíční pronájem 70kč. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 29. prosince 2020 4 roky Nejdříve zkuste ten reset, třeba to zabere. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.