Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 18 minutami, Honza333 napsal:

no proto jsem hned psal at se v tom nikdo nevrtá jako já, přesně takhle to probíhalo u mě a na ten fejkbůk jím z vysoka,..........

To je těžký. Když volám na infolinku, tak jejich první dotaz je, zda jsem restartoval modem a zkontroloval všechny kabely.

  • Internet 300
  • -
  • TV Start
  • Wifi Modem Compal
  • Praha 10
před 25 minutami, kolík napsal:

Bude se VF za nefunkčnost služeb revanšovat a nebo stačí jenom omluva jako vždy.😣

mě tedy omluva nestačí, proč bych se neozval, když maj miliony na přiblblou reklamu, tak at se předvedou jako profesionálové a né jako hadrníci no to je to co mi vadí kdybych tam zavolal a řekli je výpadek - beru ale já se koukal na svojí lokalitu a tam nic nebylo, takhle se nechová firma ve krerý se točej naše miliony... no ještě k tý infolince ani se nedivím že ti řekli at restartuješ modem, protože podle mě ani oni tam o nějákým výpadku nevěděli při jejich schopnostech něco zorganizovat

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

@kolík  Na tvůj dotaz asi nejlépe odpoví Obchodní podmínky. V každém případě je ale potřeba mít na paměti, že u home připojení (za home ceny) prostě k výpadkům docházet může.

@Honza333 A co čekáš? Že ti kvůli nefunkčnosti pár hodin bude někdo dávat slevu? Nebo tě ředitel VF pozve na oběd? 😄 Vůbec se divím, že sis ještě nenašel lepšího ISP, když jsi tak hrozně nespokojený...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

No vidíš já jsem přesně věděl že se ozveš TY, já jsem neřekl že jsem nespokojenej ale nevím proč se neozvat na to snad mám právo, až budu tak chytrej mudrc jako ty tak mi to bude třeba fuk, že mě šéf pozve na oběd to nečekám ale čekal bych SMS hele máme výpadek, nebo když zavolám infolinku tak mi řeknou sorry pracujem na tom

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

Když tak všeobecně obchodní podmínky jsou ke stažení zde, jinak souhlasím s Adolfem.

https://www.upc.cz/pdf/pece-o-zakazniky/dokumenty/VOP_UPC.pdf

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

 

pořád smlouva, smlouva, já rozumím že můžou vzniknou technický problémy, ale s technickejma možnostma který maj je slušnost to oznámit, neberu výpadek třeba 30 minut ale půl dne ????  nebo dát vědět ve vaší lokalitě je výpadek a neřeknu ani slovo, ale když se podívám že je to v mý lokalitě OK no tak si řeknu asi odešel router to se taky může stát, když vím o výpadku no tak nic neřeším a oni o rozchoděj. Ale když vás tak poslouchám tak mám právo platit a držet zobák. A ve volným čase můžu koukat na nádhernou reklamu VF v televizi pokud to taky bez důvodu nezdochne. Já jsem si opravdu myslel že odešel router, to hrálo všema barvama a blikalo a zhasínalo a restartovalo, tak pardon že jsem se někoho dotknul chtěl jsem jenom řešit nefunkčnost kterou mi nikdo neoznámil

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...