Přejít na obsah

Výměna zařízení HD DVR Mediabox za Vodafone TV


Doporučené příspěvky

V jiném tematu jsem nedávno psal, že se mě to poslední dobou začíná nelíbit. Ten Vodafone a jejich organizace práce, obzvláště, když jim čas dupe na paty.

V pátek mě volali z Vodafone, že v pondělí (dnes) mezi 14:00 a 16:00 hod.,  přijede technik a provede výměnu nového STB a modem za stávající zlatou "cihličku". Nu což, souhlasil jsem a zařídil si to. V poledne jsem odpojil "cihličku", připravil kabeláž, připravil prostor a jal jsem se čekat na ten zázrak. A tak čas běžel a v 15:15 hod. mě nějaká paní z Vodafone volala, že nikdo nepřijede (nemohla ve 14:00 hod., je potřeba zákazníka trochu podusit), že Vodafone má opět nějakou poruchu. Co tady čtu na foru, tak tolik poruch nebylo za UPC a už vůbec ne za Karnevalu. Furt nějaká porucha. Tak jsem paní vysvětlil, že nejsem nezaměstnaný, ani nejsem akcionář, ani majitel firmy., ale že chodím do práce a u nás se holubník netoleruje. Že tento týden mám dost nabušený, protože mě mimo mé šichty ještě čeká noční přesčas. Týden jak vyšitej.  A že pak máme generální výpad (tam žádné volno nepřichází v úvahu) a pak přichází čas dovolených. Takže možná budu mít čas až tak v říjnu, listopadu. Na to mě paní odpověděla, že do začátku srpna musí být migrace dokončena. Takže ten čas jim opravdu dupe na paty, ale tam jako by se nechumelilo a zákazník je asi něco jako šachová figurka, s kterou pohnou, jak se jim to časově bude hodit, né té figurce.

Takže jsem "cihličku" zapojil nazpátek a hle - vše funguje. Ale prý porucha. Možná v Praze, tady daleko od Prahy nic a předpokládám, že technici najmutí Vodafonem sem nejezdí z Prahy, ale jsou zdejší.

Takže jsme se domluvili na zítra mezi 10:00 - 11:00 hod. Pokud bude zase nějaká porucha (a nebo rybník - je vedro, kdo by  jezdil po sídlišti), tak prostě už žádný termín nebude. U Vodafone si musí uvědomit, že nejsme figurky na jejich zavolání a že domluva je férová a plní se !! 

Někdo tady nedávno měl podobný problém. Akorát obráceně. Zákazník chrlil termíny a technikovi se to nelíbilo - i když jim čas dupe na paty.

Pokud zase zítra bude porucha (rybník),  nebo pro změnu zase covid (to už tu dlouho nebylo), tak to operátorce típnu a prostě nic.  Ať se starají a uvědomí si, že tu jsou pro nás, ne my pro ně. Protože můj čas také není zadarmo.

Upraveno uživatelem Ivo Mašek
  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník vita_k
2 hours ago, honza265 said:

@tomus To není o nekompatibilitě, to je o STB. Popisoval jsem to na minulé stránce 🙂

prijel technik, dal mi stejnou novou krabicku a ono se to rozjelo 😄 To je neuveritelny

@Ivo Mašek Zrovna u Vás mě to mrzí ... každopádně dnes byla porucha v tom smyslu, že se nespustila Vodafone Tv po registraci nového boxu. Takže na funkci živočicháře (exUPC služeb) to nemělo vliv. Jo a výměna HD DVR (cihly) musí být hotové fo konce července, pak to LGI prostě vypne.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Ráno moudřejšího večera.

Naštvaný jsem ale tak nějak stále. ..... tenhle týden mám volno pouze 2 dny (včerejšek, který jsem skejsnul v bytě., a dnešek, který bude nemlich to samý). Dělám 12-ti hodinové směny a navíc mě čeká jedna noční šichta navíc. Tento týden je prostě bomba. A venku je azůro. 

Ten termín do konce července je špatný už od začátku. Konec měl nastat buď na konci června, nebo na konci listopadu. Červenec a srpen jsou měsíce dovolených. ohromná spousta lidí má zaplacené zájezdy z minulé sezony, kdy pomalu nesměli ani za hranice okresu. Rozhodně nebudou letos rušit "dva roky" zaplacenou dovolenou kvůli výměně boxu. A v prosinci mají lidi úplně jiný starosti a fofr, než aby se zabývali nějakým boxem. Tohle tady vedení Vodafone vůbec nevystihlo.

Té "cihličky" se budu loučit velice těžko. Zpočátku box, který lezl na nervy, ale postupně vychytáním much super zařízení. Stálo to mnohé velké úsilí, aby z toho boxu udělali plně funkční mašinku. Nemůžu o té "cihličce" říci jediné křivé slovo. Tohodle boxu je opravdu velká škoda. Kaon B3001 a "cihlička" - super mašinky.

Takže od půl dvanácté jedu na nový STB Vodafone a modem Compal. Vyjuchanej z toho tedy nejsem. Občas se na TV nezobrazí nějaký tv kanál (je to různé, je to všehochuť)., po reset STB je to pak v pořádku. Ovšem resetovat STB takto - to asi není řešení. Zlatá "cihlička", absolutně bez problémů. Takže nastal ne pokrok, ale úpadek. 

Dále údaje, které jsem dostal na mobil (SMS), kterých je požehnaně (až si začínám myslet, že centrála sídlí v pokladně ČNB), jsou zvláštní. Jméno i heslo na "Můj Vodafone" je špatné - to mě hlásí po snaze se přihlásit. Mnohokrát obnovené heslo  - momentálně je chyba, zopakujte to. To bych ovšem mohl do aleluja. Ovšem do "Moje exUPC" se v pohodě přihlásím a ač již nemám zapojenu "cihličku", tam se jede stále po staru a zapojenou jí mám.

Napsal jsem na poradime@vodafone.com a uvidíme, co z toho bude.

Takže místo radosti - velké rozpaky.

 

 

 

Spojovat posty, které nedávají smysl - to je taky majštryk. 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník zka

Když to tak čtu - asi hloupý koment - ale když jsem platící uživatel HorizonGO - nebylo by dobré nějak zákazníkům sdělit, že od srpna už HorizonGO definitivně nebude  ?   Nebo se u Vodafonu čeká  s rozesláním mejlu  na  31/7   23:59 ?

Žádnou oficialní cestou jsem žádné takové echo neobdržel.

@zka No, ono je to složitější. Navenek je Horizon Go (myšleno celé VOD, tedy Horizon Go, My Prime a zpětné shlédnutí) jedno, ale ve skutečnosti jsou to dva subsystémy. Jeden pro HD DVR box a druhý pro web, aplikace a HD USB boxy. Pozornější si mohli v minulosti všimnout, že se občas stalo, že ve videotéce pro web atd. byly věci, které ještě v HD DVR nebyly nebo že některé výpadky Horizon Go postihly jen jednu skupinu a druhou ne.

Takže zákazníci s HD DVR jsou už několik měsíců kontaktováni ohledně výměny boxů a převedení do nových systémů. Tyto subsystémy vypne LGI nejdříve.

@Ivo Mašek Spojují se posty, pokud ten předcházející je od stejného uživatele. Na fóru nefunguje žádná AI, která by to rozlišovala. 

Na to, kolik těch zařízení mělo být vyměněno a na to, že Vodafone musel většinu věcí vyvíjet od nuly, telefonní službu ještě před pár měsíci neuměli zprovoznit a počty zařízení atp. dopředu neznali (jak UPC tak Vodafone dodržovali striktně pravidla, jinak by jim hrozila velká pokuta a zamítnutí obchodu), tak to relativně stíhají (myslím tím migrace zákazníků z HD DVR). O tom, že by to mohlo být mnohem lepší a průběh hladší nemá smysl polemizovat. Ten termín ukončení byl jasně dán smluvně a podpora se odrážela v prodejní ceně. Samozřejmě prodloužit by to asi šlo, ale LGI by si za to řekla nekřesťanské peníze a v globálu kvůli jednomu malému trhu, to prostě není relevantní možnost. Jinak z cca 2měsíčního používání boxu od Vodafone v době testů musím říct, že oproti HD USB boxu je to posun obrovský a co se týče srovnání s HD DVR jako boxu pro televizi je to posun též vpřed (už v době, kdy se dostal HD DVR box na trh, tak ta modemová část byla pro top služby nevyhovující), pokud nelpíte na nahrávání pořadů na fyzické médium (a skoro nekonečnou dostupnost nahrávky) a samozřejmě řazení kanálů či seznam oblíbených. Věřím, že u Vodafone boxu uvidíme postupem času též vychytávání nejpalčivějších problémů a za rok si tu budeme říkat, že není v globálu špatný. 

Co se týče připojení na můj Vodafone, pak ta aktivace občas pár hodin trvá a přihlášení do moje UPC je závislé na ukončení původní smlouvy v původních systémech – opět to pár hodin trvá, nejpozději by se mělo vypnout přes noc.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Televize, ani internet zatím špatný není. Musel jsem sice resetovat oba přístroje, teď to zatím (úmyslně píšu "zatím") funguje OK.

Problém (a snad i neřešitelný) je s přihlášením na Můj Vodafone. Už jsem dostal dotaz na mobil, takže po mé odpovědi to snad budou nějak řešit., dále jsem dostal odpověď na email z "poradime@vodafone.com" (tam jsem jim včera psal), že se tím technici budou zabývat. Pro mě je nepochopitelné, že tak primitivní věc, jako poslat správné údaje (přihlašovací jméno a heslo) tam neumí a mají s tím problém. 

 

Já samozřejmě nechci opakovat dotaz, ale jenom se primitivně přihlásit. Takže i ta kolonka s opakováním dotazu je postavená na hlavu.

jak jsem už psal - jsem z toho rozmrzelý a mám stále větší nedobrý pocit. A to ještě nevím, jaké přihlašovací údaje mě čekají v sekci Můj Vodafone (jestli tedy budu patřit mezi ty vyvolené, co tam smějí nahlédnout). Mě tam hlavně bude zajímat financování služby, jakým způsobem, atd. Protože doposud nikdo z Vodafone jednoduše, nahlas, zřetelně a uchopitelně nesdělil, zda u zákazníků exUPC bude možno pokračovat v platbě přes SIPO, nebo si to budeme muset převekslovat. A to se dozvíme jen a pouze v sekci Můj Vodafone. Pokud se tam dostanem, pochopitelně. A kdo se tam nedostane, dozví se kulový a po čase mu budou chodit nedoplatky a možná i penále za nezaplacené služby. Co pak bude následovat, je myslím jasný. Ač nerad bych k tomu sáhnul.

 

2021-06-16_195240.jpg

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Někde jsem tady četl že po nové aktivaci služeb u Vodafone to chvíli trvá než se dá přihlásit do můj Vodafone, takže možná stačí trocha strpení,

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Je to zhruba 33 hodin od převedení z UPC na Vodafone. Před chvílí mě přišel email. Ta zpráva je veselá a optimistická ..... ale nefunguje to.

 

2021-06-16_214053.jpg

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník zka
V 15. 6. 2021 v 22:45, Marek-26 napsal:

@zka No, ono je to složitější. ve skutečnosti jsou to dva subsystémy. Jeden pro HD DVR box a druhý pro web, aplikace a HD USB boxy.

 

A je tedy už známý nějaký deadline na použíti HorizonGO v Androidech/PC  -  ať vím, do kdy budu mít ještě klid 🙂

 

V 15. 6. 2021 v 22:45, Marek-26 napsal:

@Ivo Mašek Spojují se posty, pokud ten předcházející je od stejného uživatele. Na fóru nefunguje žádná AI, která by to rozlišovala. 

Jinak z cca 2měsíčního používání boxu od Vodafone v době testů musím říct, že oproti HD USB boxu je to posun obrovský a co se týče srovnání s HD DVR jako boxu pro televizi je to posun též vpřed (už v době, kdy se dostal HD DVR box na trh, tak ta modemová část byla pro top služby nevyhovující), pokud nelpíte na nahrávání pořadů na fyzické médium (a skoro nekonečnou dostupnost nahrávky) a samozřejmě řazení kanálů či seznam oblíbených.

 

Mě to tedy přijde docela jako protimluv - nemožnost seřazení programu je IMHO pro velkou spoustu lidí problém - zvlášť v roce 2021.  Neustálé osekávání možnosti  zákazníků, žádný záznam,  menší počet současně běžících zařízení,  neschopnost zobrazovat na monitoru PC. Aplikace, co se musí pravidelně restartovat a na kterou jsem zatím nečetl jedinou pochvalnou recenzi..  Fakt se snažím v tom vidět nějaký pokrok,  ale zatím mě to nejde.  Vážně nezávidím suporťákům, že tohle musí prezentovat zákazníkům UPC jako zářnou budoucnost....  ale tyhle kostkatingový soutěže  jak ještě více vydělat za méně muziky jsou mor.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...