Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
před 19 hodinami, zka napsal:

A je tedy už známý nějaký deadline na použíti HorizonGO v Androidech/PC  -  ať vím, do kdy budu mít ještě klid 🙂

Dle informací z Facebooku Vodafone:

 Přesun všech zákaznických účtů máme naplánovaný až do léta 2022.

Takže tipuju, že pravděpodobně definitivní konec Horizon služeb proběhne na konci července 2022, tedy tři roky poté co koupil Vodafone UPC ČR.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
před 15 hodinami, Marek-26 napsal:

@zka To záleží, kdy Vás převedou z exUPC systémů do Vodafone systémů. Ten převod je závislý na více faktorech, jako je nastavení služeb, využívaná zařízení ...

No vidíte a pro mě a další obří spoustu lidí i v zahraničí absence řazení kanálů problém není (ten box resp. to nové prostředí nasazuje Vodafone v několika státech, předtím za UPC také nechápali v zahraničí, proč ČR tak hodně trvá na nějakém řazení kanálů, když u nich bylo jen pár jedinců, kteří se na to ptali). Řeč byla o boxu jako takovém, aplikaci v mobilu jsem sice také měl, ale moc jsem ji nevyužíval. Co vím jistě, tak že obraz mi na monitoru (LCD) po propojení boxu normálně jel. Jestli máte na mysli chybějící možnost přihlášení a sledování na webu, ano, to se shodneme asi úplně všichni, že už to dávno mělo být. 

 

To, že je spousta uživatelů tzv.  'Lama, co si neumí přistroj vůbec nastavit  a místo, aby měli rychle po ruce pár  kanálů, které je ve skutečnosti reálně zajímají  a  místo toho sáhodlouze listují ve stovkách programů je jejich volba nebo ještě hůře si memorují 3místné kombinace, aby je vůbec našli - eventuálně  klikají podle nějakého papíru, co UPC pravidelně vydává podle toho, jak je zrovna napadne ty programy přeskládat -   někdy každý měsíc jiná sada čísel 🙂  - co si budeme povídat - seskládat si programy i na dnešní TV s dvb-t2 taky moc lidí nedá - ale kdo chce, má tu možnost...

Mě spousty programu stačí sledovat jen na mobilu - na hodně blbin je škoda proudu to mít ve velkým :).

Nemožnost si nahrát data lokálně - když to člověk do 7 dnů nestihne musí  pak warezovat...  (ono klasické  'A komu tím prospějete...') (ale tady je na tom HorizonGo podobně)

Dalo by se dlouze pokračovat, ale je mě jasné, že je to pláč na špatném hrobě -  jak píše  Tomus, zda se, že ještě rok  to bude snad v relativním klidu, než na tu  Vodafon 'hrůzu' budeme dotlačeni i my ostatní.

 

Odesláno

@zka Pozor, ono datum kompletního ukončení Horozon prostředí může být dříve a jak jsem psal, záleží, kdy budete Vy konkrétně převeden. Lidem, co nemají propojený HD box s internetem a nevyužívají tedy zpětné shlédnutí, bude nahrán firmware bez tohoto prostředí. Vodafone ještě nezačal s migrací zákazníků, které by mohli převést jen systémově (např. lidi, kteří mají jen internet).

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Mám dotaz, který se nejspíše bude týkat lidí, kteří již mají dlouho po výměně "cihličky" za STB Vodafone a současně provozují STB "malý" Kaon pro druhou televizi. 

Provozoval jsem ještě do nedávna pro jednu televizi "cihličku" a pro druhou televizi "malý" Kaon (to je ten, co ukazuje i hodiny). Protože Vodafone tlačí čas, a musí urychleně vyměnit "cihličky" za svůj STB., tak i u mě provedli výměnu a místo "cihličky" mám již STB Vodafone. Malý Kaon mě byl ponechán. Takže momentálně mě běží TV signál jak pro nový STB Vodafone (pro jednu televizi), tak i pro malý Kaon (pro druhou televizi). 

Ovšem v "Můj Vodafone" (proto jsem tak tlačil na to, abych tam měl přístup) jsou pouze služby: STB Vodafone a Modem. O druhém STB, což je "malý" Kaon tam není ani písmenko. Vy, co jste tou výměnou nového STB Vodafone prošli před delším časem, máte v "Můj Vodafone"  ve službách také jenom ten STB Vodafone a modem., nebo tam máte ještě k tomu "malý" Kaon?

Otázka pro lidi, kteří se motají kolem Vodafone: Bude ten "malý" Kaon fungovat i po 1. srpnu 2021? Když není uveden ve službách v "Můj Vodafone"?

 

Pak tam mám ještě (z mého pohledu) chaos ve vyúčtování. nějaký přeplatek a zároveň nějakou platbu na příští měsíc, což je numero, jako kráva. Ale k tomu se rozepíšu (a požádám o vysvětlení) později.

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Můžu se zeptat zda u toho malého Kaonu máš připojený i internet a používáš na něm služby zpětného zhlédnutí a videotéka, nebo k němu internetový kabel nemáš připojený a používá se pouze jako hloupý set-top box?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Je tam jenom televize.  Žádný internet. Hloupý STB.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Já jsem si objednal rychlejší internet (ze 150 na 500 Mbps), v půlce května přijel technik a vyměnil mi starou "cihlu" za modem Compal (černý) a malý Kaon (s bílými hodinami). Při restartu ten Kaon zobrazuje logo Vodafonu (nikoliv UPC). STB mám propojený eth kabelem s Compalem. Tak jsem zvědavý, zda mi ten Kaon vymění za prémiový Vodafone box, nebo jak dlouho na Kaonu zůstanu. Podle vyúčtování a nepřístupu do Můj Vodafone usuzuji, že jsem stále exUPC zákazník.

Odesláno

@Santo Budete stále v exUPC systémech a prémiový box se za malého kaona nedává.

@Ivo Mašek Jak už jsem zde několikrát psal, tak Conax zařízení zatím nejde navádět do Vodafone systémů. Zůstává tedy veden v původním systému zatím.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Děkuji za odpověď.

Ten STB Vodafone by měl umět i jen příjem TV, tedy vstup jednoho TV koaxu, předpokládám. Tedy, mělo by to logiku. (pokud to tak nefunguje, tak mě opravte). Takže prostá výměna Vodafonu za Kaon by vyřešila to vedení dvou systémů, což předpokládám, že je solidní opruz.

 

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community