Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno
@ Tube U TV Panasonic (https://www.tivis.cz/panasonic-tx-65hx580e-televize) to je jak píši - pokud se v aplikaci Live indikuje SAT signál stejného obsahu, pak je příjem právě ze SAT a služba Live se nevyužívá. Navíc lze mít i souběžně nainstalované aplikace Skylink Live CZ a Skylink Live SK. Jenom pro úplnost, tento televizor podporuje u SAT i Unicable rozvod (stejně tak třeba některé modely LG mají podporu Unicable).
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Clovek se porad uci. 

I moje TV ma podporu Unicable

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

@Adolf.Shitler Nemám tě rád, kolikrát tu něco plácneš a já pak strávím x desítek minut googlováním, abych pochopil o čem mluvíš. Vlastně díky za rozšiřování obzorů.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
Třeba se to bude hodit, možná pracovně odejdeš od VF ke Skylinku a pak budeš mít jasně navrch díky načerpaným vědomostem :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@Adolf.Shitler Ono pár lidí z UPC, které se staralo třeba i o Direct, skončilo u Skylinku. Tak bych se s nimi potkal třeba (vzhledem k mé naivitě a neznalosti v té době, to byli polobozi v mých očích). A pracovně? Jako práci obvykle beru to, za co mám peníze, což mé působení zde na fóru rozhodně nesplňuje.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Mám informaci od technika, že v příští aktualizaci STB již bude přidána možnost seřazení kanálů. Bude to ale až po vánocích. Mají strach, aby se něco nepotento a lidi by si stěžovali...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Dobrý den,

mám dotaz týkající se funkčnosti STB Vodafone.

Dostal jsem ho v rámci migrace od UPC v srpnu a zprvu fungoval bez větších závad. V poslední době (cca dva týdny) se ale objevila řada problémů:

- častější "zamrznutí" a nutnost restartu

- nemožnost přehrání uložené nahrávky (objeví se hláška "byl překročen datový limit" /nejde o přesné znění/), při dalším pokusu (pokusech) se nahrávka spustí, ale pouze od začátku,           Tento jev je nyní velmi častý, objevuje se zhruba při každém druhém pokusu o přehrání. 

- nemožnost uložení pořadu do nabídky "Chci vidět", v posledních dnech se nic nezobrazuje ani v nabídce "Pokračovat ve sledování"

- nemožnost přehrát některá videa na YouTube (video se nespustí a aplikace se samovolně ukončí, otevře se domovská stránka).

- hláška "byl překročen datový limit" /nejde o přesné znění/ se občas objevuje samovolně při přehrávání ze záznamu, aniž bych v té chvíli manipuloval s ovladačem

 

Máte, prosím, někdo podobnou zkušenost, případně můžete poradit nápravu?  

STB Premium,  připojen kabelem, modem Compal, internet 300.

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno
Odesláno

Viděl bych to na dvě možnosti, buď to je nějaký problém s internetovým připojením do set-top boxu, což je asi ta nejpravděpodobnější varianta a nebo je vadný setobox, že by měl Vodafone nějaký globální problém s těmito funkcemi je asi nepravděpodobné protože bych si na to muselo stěžovat větší množství lidí.

Internet vám jinak funguje normálně, bez problémů, nemá občas nějaké třeba krátkodobé výpadky nebo se stránky načítají pomaleji, atd ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To:@tomus

Pomalejší načítání stránek ne, subjektivně mi připadá stále stejné. Krátkodobé výpadky jsem občas zaznamenal, v posledních týdnech ale, pokud si pamatuji, žádný nebyl (internet ale doma moc často nepoužívám, některé dny prakticky vůbec).

 

Ještě k STB - před možná zhruba těmi dvěma týdny došlo k výpadku všech funkcí s výjimkou živě vysílané TV - zmizeli všechny nahrávky i další nabídky, nefungovaly aplikace, mám dojem ani EPG,  druhý den ale bez jakéhokoli mého zásahu (nekontaktoval jsem ani podporu) vše fungovalo. Nejsem si jistý, zda nejde o náhodu, ale problémy asi začali přibližně od té doby.

 

 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Play box
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community