Přejít na obsah

Nefunkční CA modul po obnovení programové nabídky


Doporučené příspěvky

Návštěvník V. Blaha

Děkuji všem za náměty.  Tak jsem na vaše doporučení z kabeláže vyřadil rozbočení a zesilovač signálu, tj.  TV jsem zapojil přímo do zásuvky UPC.  Pak jsem zadal na webu Moje UPC obnovení programové nabídky.  Čekal jsem dvě hodiny a nabídka se neobnovila, tj. pořád nefungují placené HD kanály. 

Vycházím-li z toho, že signál ze zásuvky do TV je dobrý a CA modul také není vadný, tak se zdá, že problém je v zápisu na kartu.  Možná by pomohlo tuto kartu "přeformátovat", tj. všechno z ní vymazat a pak tam nahrát zápis znovu.   

V. Blaha

Děkuji všem za náměty.  Tak jsem na vaše doporučení z kabeláže vyřadil rozbočení a zesilovač signálu, tj.  TV jsem zapojil přímo do zásuvky UPC.  Pak jsem zadal na webu Moje UPC obnovení programové nabídky.  Čekal jsem dvě hodiny a nabídka se neobnovila, tj. pořád nefungují placené HD kanály. 

Vycházím-li z toho, že signál ze zásuvky do TV je dobrý a CA modul také není vadný, tak se zdá, že problém je v zápisu na kartu.  Možná by pomohlo tuto kartu "přeformátovat", tj. všechno z ní vymazat a pak tam nahrát zápis znovu.   

V. Blaha

V nastavení TV si zobrazím v menu "Nastavení modulu CA" .  Zobrazí se TechniCrypt CXV a pod tím je Conax.   V dalším podmenu s názvem "Subsciption Staus"  se zobrazí mimo jiné Zona 5.   Zde je uvedeno:
01. Jan 21 - 31.Jan 21 (01A83C8F) 
01.Dec20 - 31.Dec 20 (01A83C8F)     -  tj. čísla v závorce z prosince a z ledna jsou stejná.    

 

Návštěvník V. Blaha

Obnovení programové nabídky v Moje UPC jsem poprvé zadal až v lednu (cca před 10-ti dny).  Pak jsem to u tohoto CA modulu a karty opakoval ještě 4x.

Momentálně na tom CA modulu a kartě z HD kanálů jedou všechny programy ČT v HD .  Jinak už nic v HD.   Pak jsou tam nějaké neplacené kanály, např. Nova , Barrandov a Prima.

V: Blaha 

Návštěvník V. Blaha

U všech programů HD, které nejedou, to hlásí:    "Vybraný program je poškozený nebo jej nelze dekódovat".

Myslím si, že kvalita signálu je dobrá.  Mám doma ještě další DTV kde mám jiný CA modul a kartu od UPC a tam jede kompletní nabídka od UPC (mám Komfort+). 
Když přehodím moduly s kartami mezi oběma TV přijímači, tak ten  "dobrý" CA jede  v obou TV a ten "špatný" nejede nikde.  Tj. signál je asi v pořádku. Vada je v CA modulu nebo pravděpodobně v kartě, která není správně načtená.  Možná na té vadné kartě zůstaly nějaké staré kódy a při refreshu to zlobí.  Tj. nejraději bych kartu vymazal do původního továrního nastavení a pak na ni znovu nahrál svoji programovou nabídku.
Jednotlivé karty mezi CA moduly nepřehazuji, protože jsou spolu spárované.  

Myslím že postupuješ správně, máš na VF správný čísla modulu a karet ????   proto mě nechodily zápisy, potom po upřesnění čísel to chodilo za 10 minut, bylo to na jejich straně - čísla špatně zavedený v systému

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

Jo koukni se do moje UPC zda ty čísla modulu a karty souhlasí s těmi co máš doma, ale pamatuji tady případ kdy moje UPC ukazovalo jiné číslo modulu a přesto to fungovalo, takže možná pozor na to.

Každopádně u mě ty čísla sedí teď jsem to schválně kontroloval.

A ještě mám pár dalších nápadů co s tím v záloze, takže uvidíme.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

no na to ti odpovím mě ty čísla taky souhlasily, a potom se v tom začali štourat a zjistilo se že jím to tam nesouhlasí, jak to dokážou nevím hlava mi to nebere potom jsme si po telefonu ty čísla u toho nefunkčního modulu upřesnili a hned to šlo, fakt nevím co na to říct, tak po zkušenostech bych jím je radši poslal ještě jednou. On mi to tenkrát nějákej David co tam pracoval vysvětloval že když ty čísla neseděli a ten modul si o to řekl tak to šlo ale jak to poslali oni tak se to rozhodilo, už je to dlouho moc si to nepamatuju ale tak něják to bylo, nerozumím tomu ale to není podstatný

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

Je ve stavu předplatného pro zonu 5 pro obě karty stejný "kód" jak na leden, tak prosinec?

...Pokud je to předplatné stejné, tak je problém s párováním, což by mělo jít bez problémů napravit. (Pustit TV na programu Nova HD na 10 minut aby se párování příjmulo)

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...