Přejít na obsah

Nefunkční CA modul po obnovení programové nabídky


Doporučené příspěvky

Karta se nemaže, není ani co mazat. Na kartu se pouze posílají zápisy. Nicméně je možné, že karta zdechla, podobně jako se to děje u všech přístupových karet (SIM do mobilu, SAT karty apod.).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Návštěvník V. Blaha

Pokud je CA modul v pořádku a "jenom" mi zdechla karta, tak ta není moje, ale patří UPC. Očekávám, že by mi ji měli bezplatně vyměnit za novou.

 

 

před 1 hodinou, V. Blaha napsal:

Doporučuji všem, abyste si doma z webu Moje UPC nezadávali službu "Obnovení programové nabídky" .  To jsem bohužel udělal a od té doby mám problémy.  Takže chďte kolem TV po špičkách ....

Jak si tak vzpomínám tak jsem se do toho taky takhle zamotal tím obnovením, mě dokonce tu kartu vyměnili ale pak se ukázalo že to stejně nešlo a rozdejchali to tím upřesněním těch čísel modulu ona nešla pochopitelně ani ta nová karta.   Tak pro všechny neobnovovat z nabídky. A ty vydrž👍

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

@ V. Blaha Ve výměně problém nebude. Jenom už konečně identifikovat, kde to celé vězí...

Refresh karty z webu neudělá nic jiného, než že odešle poslední již zaslané zápisy znovu. A rozhodně toto nemá vliv na případné znefunkčnění karty. Samozřejmě může být karta již před smrtí a ty zápisy ji tzv. dorazí, ale to by se stalo i tak, když přijdou zápisy pravidelné. Refresh karet nemají moc rádi samotní operátoři, protože jim to vytěžuje systém a mnohdy se tím neznalý uživatel snaží vyřešit problémy, které ale plynou z něčeho úplně jiného, např. ze špatného signálu a refresh je pak logicky o ničem.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
před 3 hodinami, technik napsal:

Možná by to číslo mohlo být v Menu modulu - O Conax - jako Chipset ID (nemám doma modul, tak se nemůžu podívat)

Ano zřejmě je to tak, teď na to koukám, v tom menu je uvedeno Sériové číslo CAM a pak je tam ještě ID čipu a to je to číslo které mám uvedeno na modulu velkým písmem,

Takže ať se tam @V. Blaha koukne a porovná to.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník V. Blaha

Pane tomus, dívám se na Menu CA modulu, ale podmenu O Conax tam není, tj. Chipset ID tam nevidím.

Volal jsem ještě jednou technikům do UPC.  Domluvili jsme se, že to budeme řešit znovu v pondělí s jejich jiným oddělením.  Zjistil se nějaký nesoulad v programové nabídce u nich a na mé kartě (asi).   Čísla CA modulu a karty a jejich spárování je v pořádku. 

Pro dnešek vám všem děkuji za péči a diskuzi přerušuji do pondělí.  Pak se vám ozvu, zda se to podařilo vyřešit.  

V. Blaha

 

Přesně stejný problém jsem zde řešil před pár měsíci, když jsem provedl přes webovou stránku „Moje UPC“  tzv. obnovení programové nabídky.   

CA modul zakoupený od UPC (LICA) v TV Sony. 

Řešení ve vlákně: "CA modul TechniCrypt CXV (LICA) - ověření párování"

 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA Modul, HD Mediabox, Compal CH7465
  • Slezská Ostrava
Návštěvník V. Blaha

Vážený pane Jardoslave, děkuji Vám za Vaši zkušenost.  Zdá se, že přesně to, co popisujete je i můj problém.   Postupně jsem vylučoval všechny možné příčiny.  Zdá se, že mám v pořádku signál, kabeláž, CA modul i kartu vč. správného spárování.
Chybu jsem udělal, když jsem z webu Moje UPC zadal "Obnovení programové nabídky".   Asi mají v UPC něco chybně nastaveno na servrech a tato operace nevede vždy ke zlepšení, ale zablokuje se to tak, že ani refresh nepomůže. 
Jednou z možných závad může být přiřazení/odeslání správné programové nabídky na kartu.  Já mám předplatné na balíček Komfort+ (tak to mám ve faktuře).   Ten ale už neexistuje a je už jenom Komfort (bez+).  Nevím, v čem se oba tyto Komforty liší, ale je možné, že tam není úplná kompatibilita v počtu programů.  Zítra to budu řešit telefonicky s techniky od UPC. Pak Vám dám vědět, jak to dopadlo.

Vaše řešení, tj. přehodit karty ve dvou CA modulech a pak to nechat znovu spárovat zatím nebudu dělat, abych nepřišel ještě i o tu druhou kartu, která funguje.

Důrazně nedoporučuji zadávat na webu "Moje UPC"  funkci "Obnovení programové nabídky"   To vede v některých případech ke kolapsu (pro určité CA moduly, karty a programové nabídky).  To by měli technici UPC vyřešit.   

V. Blaha

Obnovení programové nabídky nevede k ničemu tragickému a doporučení, že "ne", je nesmysl. A že to zrovna u tebe po tomto úkonu zdechlo, rozhodně nemusí prokazovat nějakou souvislost. Je potřeba vědět, že do karty vždy chodí zápisy na prodloužení dalšího období, takže ať už uživatel něco ručně na webu zadá nebo ne, tak stejně do té karty něco přijde. A samotné párování/odpárování se uživatelským refreshem udělat nedá, takže ani v tomto směru nemusí mít nikdo obavy, že by se to případně stalo a služby pak nebyly dostupné.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Beru, ale tak mi vysvětli proč nám to všem kleklo po tom obnovení ????  Všichni  co to tu popisují i já si takhle naběhli , do tý doby s modulem nebyl jediný problém aspon u mě né...., ted do tebe nerejpu ale opravdu by mě zajímalo kde je zádrhel

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...