Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

@P.Paroulek No ideálně pod stejným účtem.

Každopádně zkuste tu televizi nyní zapnout třeba na kanále Nova HD nebo Prima HD, jestli to do 15 minut nenaskočí.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Zkusil jsem a za cca 15 minut to naskočilo.
Skvělé, děkuji, snad to vydrží jet déle než napoprvé.

Upraveno uživatelem P.Paroulek

Odesláno

Marku,  my jsme spolu řešili  toto téma před časem.  Zatím mi oba CA moduly fungují.  Děkuji Vám ještě jednou za vyřešení  problému.  
PS:  Teď mne nefunguje programování v EPG.  Založil jsem k tomu nové vlákno. 
Mějte se hezky a přeji hodně zdraví.
V. Blaha 

  • po měsících...
Odesláno

na Moje exUPC nefunguje obnovení programové nabídky asi jeden týden.

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community