Přejít na obsah

Nefunkční CA modul po obnovení programové nabídky


Doporučené příspěvky

Komu "nám"? Já to osobně dělal mockrát, protože mám jednu TV, která se používá sporadicky a jinak je vypnutá. A nikdy jsem nezaznamenal žádný problém. Stejně tak i zde v diskuzi to nikdo kromě tebe a autora dotazu nepopisuje, že by měl problémy.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Pátrám v paměti jak to bylo už je to léta...... zadal jsem obnovení nabídky a konec,  několik telefonátů na UPC a rady pošleme odbavení, naladte Nova HD a furt dokola asi 5x, potom další telefonát, že kleknul modul a pronájem za 70kč jinak nic nemůžou dělat asi 3x, nakonec jsem z nich vyrazil novou kartu, přijel technik dal kartu a nic, kecáme a on zavolal na UPC, ozval se mi nějákej technik že můj modul není v systému že musí být od nich, vysvětlil jsem mu že jsem ho koupil přes ně LICA a zase nic ,za půl hodiny se mi ozval nějákej David a řekl máš starou kartu a na ní nám v systému nesouhlasí čísla, neboj já to opravím, nalad čt1 né v HD a uvidíš, za 10minut to šlo on se asi za dalších 10 min. ozval jestli to chodí, tak jsem mu poděkoval a od tý doby to jede..................  ale určitě to nebudu obnovovat a znovu to absolvovat, tak za mě NEOBNOVOVAT

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

Karta s modulem být v systému musí a korektně, protože pokud ne, pak by se platnost na kartě neobnovovala ani pravidelně. Ten refresh z webu udělá jenom to, že pošle poslední platné zápisy znovu a neumím si představit, co by v tom systému bylo zbastleno, že to rozhodí funkčnost služby. Ostatně refresh nemá jenom VF, má to třeba taky Skylink a freesat. A u obou žádný problém. Dost těžko tedy bude systém u VF fungovat nějak výrazně odlišně a ještě ke všemu špatně.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Mám karty 3 kusy  jedna je Ci a dvě jsou Ci+ a na těch je ID napsáno a souhlasí s tím číslem co je po zobrazení mojeho zařízení napsáno ale u tý nejstarší karty Ci je jenom výrobní číslo ale žádný ID tam není a to bude ten problém k tomu zřejmě oni musí to ID přiřadit, tak to vidím já a tam bude asi ten problém.  Pokud jedno zařízení dlouho nepoužívám tak jasně že ty zápisy propadnou, tak jak mi radil naladím čt1 né HD a za pár minut to naběhne, To jsou moje zkušenosti. Třeba by s tím nebyl ted problém ale pokoušet to nebudu, naprosto s tebou souhlasím že to musí sedět jinak nechápu jak to mohlo chodit, ale tak to opravdu bylo

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Návštěvník Evzen
Před hodinou, Adolf.Shitler napsal:

Ten refresh z webu udělá jenom to, že pošle poslední platné zápisy znovu a neumím si představit, co by v tom systému bylo zbastleno, že to rozhodí funkčnost služby.

Ja si to umim predstavit velmi dobre - ze refresh z webu udela ve skutecnosti neco uplne jinyho nez co by udelat mel, tj. nez co ty systemy delaji kazdej mesic bezne.
Silne pochybuju, zes tu webovou aplikaci osobne psal, nebo ze mas pristup ke zdrojovym kodum. Takze me udivuje, kde beres takovou jistotu, ze to tim rozhodne byt nemuze.

Ano, kdyby by to bylo napsany dobre(!), tak se tim refreshem nic posrat nemuze.
Jenze je tam prave to kdyby... a sam nepochybne vis, co dokazou mladi a dynamicti matlalove zkurvit...

Kdy konkretne jsi naposledy ten refresh z webu delal ty? Bylo to uz v dobe, kdy mladi a dynamicti matlalove zacali propojovat systemy  UPC a Vodafone? Nebo to bylo jeste predtim?
Zatim je prave ten refresh z webu posledni dobe spolecnym znakem vsech popisovanych problemu.

Návštěvník V. Blaha

Souhlasím s panem Evzenem.   Je více uživatelů DTV od UPC, kterým se po zadání "Obnovení programové nabídky" situace zhoršila. 
Pan Adolf.Shitler se s obdobným problémem osobně nesetkal, ale děkuji mu za jeho příspěvky do diskuze.

Já jsem přesvědčen, že něco nefunguje korektně na servrech u UPC.   Jsou tam různá data a v databázích mohou být chyby, když se data převáděla od UPC na Vodafon.  Taky jsem slyšel, že tab byly větší výpadky na servrech. Když vypadne server při přepisování databází, mohou tam být chyby.  

Aby se to opravilo, je třeba, aby to řešil ochotný a odborně kompetentní pracovník. Ten musí zkontrolovat všechna nastavení a popř. opravit chybu, která při "Obnovení programové nabídky vznikla".   Řešením pro mne není to, že si pronajmu za 70,- Kč/měs. nový CA modul s kartou a ten svůj, který jsem si kdysi koupil od LICA, pak vyhodím do popelnice.

Zítra to budu s UPC řešit a pak vám dám vědět, jak to dopadlo.

Jistotu beru v tom, že při špatně nastaveném systému by ten refresh nejenom nefungoval, ale hlavně by to podělal všem, co to zkusí. A to se zjevně neděje. Osobně jsem ho dělal někdy o Vánocích 2020 a jelikož jsem byl líný vytahovat modul a kartu, abych přečetl čísla, tak jsem ho raději udělal pro všechny 4 zařízení - a ani u jednoho nedošlo k znefunkčnění.

A společný znak u dvou lidí má dokazovat, že je systém na lejno? To snad ne :-)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Návštěvník V. Blaha

Existují různé typy CA modulů  od různých výrobců a různě staré.  Můj CA modul je z roku 2009.  Je na něm sériové číslo, které bylo také zadáno ve staré databázi UPC, k tomu byla přiřazena (spárována) konkrétní karta.  Nyní se už stará databáze sériových čísel nepoužívá a je vytvořena databáze ID k jednotlivým modulům.  Je možné, že to někde není dobře spárováno.  Dále je možné, že každý zákazník má v systému nějakou programovou nabídku (já mám Komfort+, který již v současné nabídce není). To musí být taky správně spárováno s kartou. Pokud  je zde chyba, tak se mi systém snaží zaslat jiná data něž by měla být.  Chyb může být víc. Jde o to je diagnostikovat a odstranit.  Tato diskuze může být užitečná pro více uživatelů DTV od UPC, kteří mají obdobné starosti. Pokud se to systémově vyřeší, tak by se podobné chyby u neměly opakovat, nebo budeme vědět, jak to řešit.

V. Blaha    

No vždyt to říkám na starý Ci modulu žádný ID není a ten kdo to pároval tak to asi pos...., jak jinak si to vysvětlit, já to chápu tak že pokud neudělám to obnovení tak si o ty zápisy říká karta, ale jak to obnovím tak se to rozhodí, když ty čísla neseděj, samozřejmě to musí být všechno správně zadáno i to co si platím

před 25 minutami, Adolf.Shitler napsal:

A společný znak u dvou lidí má dokazovat, že je systém na lejno? To snad ne 🙂

Ale pokud to funguje tobě, to taky neznamená že to funguje všem, system na lejno říkáš ty já né, ale maj tam prostě chyby, a tady se bavím a snažím pomoct když jsem měl stejný problém, pokud ty myslíš že je to bez chyb a tobě to funguje tak proč se učastníš diskuze. Jen nás přesvědčuješ že se to týká jen nás dvou, i kdyby se to týkalo jednoho tak tam maj kiks

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

Při zaslání refreshe, se na přístupovou kartu zasílá předplatné na aktuální měsíc a informace s jakým zařízením má být ta karta spárovaná, předplatné na leden na kartě je a vypadá že je správné, takže se zřejmě nějak dokurvilo párování.

Z toho co tady psal Jardoslav usuzuji že pomůže pokud se karta spáruje s jiným zařízením a pak je možné ji případně zpět spárovat s původním zařízením, správné párování se obnoví a vše opět funguje.

Takže nejrozumnější řešením asi bude prohodit karty v těch dvou CA modulech a v systémech UPC prohodit párování, pak by to teoreticky mělo začít zase fungovat, prohazovat po té karty opět zpět už asi nebude potřeba,

a pokud tam něco nebude fungovat tak se aspoň ukáže jestli třeba není vadná karta nebo modul, ale to si myslím že spíš nepravděpodobné, protože televizor modul vidí a vidí i kartu a její obsah.

Takže teď musíš najít někoho kdo to bude ochoten systémech UPC přepárovat, možná ti s tím pomůže Marek, jinak nevím.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...