Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ale pořád se dá koupit modul ale pouze použitý když máš štěstí až jsi rychlý trpělivý tak na nějaký za rozumnou cenu určitě narazíš,

třeba tento tady a dokonce tam máš i vyfocenou zadní stranu, takže si ho hned na UPC můžeš ověřit, jestli byl odprodaný, má na sobě červený puntík takže pravděpodobně asi ano:

https://pc.bazos.cz/inzerat/130587197/ci-conax-dv3-smit.php

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pane tomus.  Děkuji Vám za tip.  Možná jej využiju.  Počkám do čtvrtku, kdy budu s technikem od UPC řešit přehození karet a nové párování.  Pokud se ukáže, že je můj CA modul vadný, tak si asi někde seženu (po předchozím ověření) jiný.  Dám Vám vědět. 

Odesláno

Tak se mi dnes bohužel nepodařilo situaci  s nefunkčním CA modulem nebo kartou vyřešit.  Byl jsem domluvený s jedním technikem od UPC, že dnes přehodím karty mezi dvěma CA moduly a poté bude provedeno nové spárování.  Už jsem se těšil, že po třinácti dnech, co mi to nefunguje, dosáhneme nějakého posunu, tj. zjistím, jestli je vadný  jeden z CA modulů nebo karta, nebo že se to rozběhne.

Technik tam dnes nebyl a jeho příjemná kolegyně mi pomohla tak, že zaevidovala můj požadavek na přehození karet, ale musí to poslat e-mailem jiným technikům. Ti prý mají moc práce, takže se k tomu dostanou asi až po neděli.  Chtěl jsem přímý kontakt na ty speciální techniky, co mohou párovat moduly a karty, ale k nim se nedá dovolat .  Takže musím mít ještě trpělivost. Snad se to příští týden podaří posunout k lepšímu.  Pokud bych věděl, že telefonická komunikace s techniky od UPC bude tak složitá, tak bych sedl do auta a jel bych z Brna do Prahy to řešit osobně.

Dám vědět, jak to dopadlo.    

Odesláno

To bych byl rád.   Pošlu Vám na sebe kontakt do schránky.  Až budete mít čas, ozvěte se, prosím.   Děkuji 

Odesláno

Vážení,  situaci se podařilo vyřešit !!! 

Děkuji zejména panu Markovi-26 za jeho ochotu a profesionalitu.  K úspěšnému vyřešení zdánlivě nefunkčního CA modulu a karty pomohlo to, že jsem přehodil karty mezi dvěma CA moduly a bylo provedeno nové spárování.  Ukázalo se, že jak CA modul a karty, které před tím nefungovaly, byly v pořádku.  Chyba byla někde v software nebo na servrech Vodafone.   

Vzniklo to tak, že jsem na webu "Moje UPC" neprozřetelně zadal "Obnovení programové nabídky" . Poté přestala karta s CA modulem komunikovat, tj. nešly mně žádné placené ani žádné HD programy.  Nepomohl ani opakovaný refresh, který mi udělali pracovníci UPC na poruchové lince.   Na základě této zkušenosti nedoporučuji nikomu (zatím)  zadávat  "Obnovení programové nabídky", protože to v některých případech (jako u mne) může způsobit kolizi. 


Bylo by dobré, aby se na to někdy technici resp. ajťáci Vodafone podívali,  protože tato závada se může vyskytnout u více uživatelů kabelové televize UPC, když si zadají Obnovení programové nabídky.

Za dobré rady a náměty děkuji také pánům: tomus, Honza333 a Adolf.Shitler.  Přehození karet mezi moduly  a nové spárování  mi poradil pan Jardoslav, kterému také děkuji. 

Přeji všem, kteří se zapojili do této diskuze, hodně zdraví a spokojenosti a ať Vám DTV i internet od UPC fungují bez závad!

V. Blaha

Odesláno

Jsem rád že jsi to vyřešil, já to tušil že to takhle dopadne a že chyba byla na straně VF, já to taky absolvoval, at se daří 👍

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odesláno

Ano, dopadlo to dobře, což jen fajn. Ale jenom podle této jedné (nebo možná dvou) zkušeností bych rozhodně nepsal, aby se refresh nedělal. Ten totiž musí fungovat, stejně jako funguje i dalším operátorům (Skylink, freesat - ani u jednoho z těchto operátorů nikdy žádný problém). A pokud je chyba u VF, tak ať si ji opraví, aby obnovení programové nabídky bylo funkční a nebylo potřeba dělat harakiri s přepárováním karet apod.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Jen bych oponoval, ze napriklad Skylink neparuje karty s prijimaci, nebo moduly v takove mire. Parovaly se dotovane prijimace s parabolou a instalaci z 1,- Kc v akci pri prechodu od jineho TV operatora, nebo s dotovanymi Set-Top-Boxy. 

Kazdopadne je super, ze @V. Blaha dosel tizenemu vysledku a vse mu jiz funguje

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
  • tomus změnil název na Nefunkční CA modul po obnovení programové nabídky v Moje UPC
Odesláno
před 55 minutami, Adolf.Shitler napsal:

Ten totiž musí fungovat, stejně jako funguje i dalším operátorům

Jak je vidět tak to nefunguje, a naprosto souhlasím že to obnovování nedoporučuju, pokud někdo chce absolvovat tohle tak prosím.... chybu tam maj a nic to s nima nedělá jinak by jsme si tady o tom nepsali

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community