Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Měli by se ozvat ještě před měsícem. Takové jednání není vůbec pro klientské, spíše naopak. Teď si vážně uvažuji o změnu poskytovatele.

Odesláno

On ti někdo slíbil, že se ozve před měsícem? A kdo? Pak to řešit s tímto konkrétním dotyčným. Ale na nějaký email, zaslaný kdovíkam (a navíc bez záruky, že vůbec dorazil) není žádná povinnost odpovídat a už vůbec ne v nějakých termínech. Jestli člověk uvažuje o změně smliouvy, pak to řešit doporučeným dopisem s dodejkou na adresu provozovatele a ne emailem. Ostatně většina provozovatelů ani emaily neakceptuje, protože nelze prokázat, kdo ten email skutečně zasílal a jestli je to oprávněná osoba, se kterou je uzavřená smlouva (a elektronický podpis, který by to řešil, skoro nikdo nepoužívá).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

To mas sice pravdu, ale napr. UPC SK akceptoval vypoved zmluvy zaslanu e-mailom, v ktorom bolo prilozene PDF podpisane eID PKI certifikatom z OP zakaznika - aj musi take akceptovat zo zakona.. sice bolo z toho v UPC SK "pozdvizeni", ako sa u vas hovori 😀

Ked uz stat vynalozil (vyhodil) miliony za "digitalizaciu statnej spravy" a mame eID v OP (a ZEP ci ako sa to vola, zaruceny elektronicky podpis), preco to nevyuzivat? Ja som tak vo forme eID podpisaneho PDF posielal zmluvne zmeny do Allianzu, vypovedal mobilneho operatora.. vsade sa sice divili, ale akceptovali.

Upraveno uživatelem quadra2030

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

Ale ona nechce vypovídat službu, ale pouze změnit její parametry a na to nějaký doporučený dopis není potřeba.

Jinak tu větu jsem příliš nepochopil: Měli by se ozvat ještě před měsícem.

 

 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Sice s Vámi už mluvíme celý den, nepostačil jste si ověřit v své databázi komunikační historii klienta. Což samo od sebe říká o mnohém.. Popíšu vše od začátku.

1) 11. prosince jsem napsala požadavek na adresu technicalhelpdesk@vodafone.com, jelikož mi tuto možnost nabídla stránka v mým osobním profile Moje UPC. Obdržela jsem potvrzení o přijetí.

2) od 11. ledna jsem Vám začala volat, na lince mě přepojovali (nevím proč) na tech. oddělení, a tam se vždy zakládal požadavek. Takhle jsem promluvila asi s desítkem vašich operátorů,  kteří mi slibovali o zpětném kontaktování. A lhůta na to se pokaždé zvětšovala (2 dny,  5 dnů, dneska mi bylo sděleno až 9)

3) 14. ledna druhý email na poradime@vodafone.com, protože po telefonu se TO Neskutečně Vyřešit.

4) 19. ledna třetí email + 4 telefonáty vždy z mé strany. A NIC!

5) konečně jsem doufala, že aspoň mi pomůže fórum, ale vidím, že vše je márně!

Odesláno
2 hours ago, Nilufar said:

Sice s Vámi už mluvíme celý den, nepostačil jste si ověřit v své databázi komunikační historii klienta.

Vy vážně nechápete, že tady jste na fóru uživatelů Vodafonu?!? Tedy lidí jako jste vy? Že tu nikdo do žádné databáze nevidí?

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Ano toto je opravdu především diskuze uživatelů služeb Vodafone/UPC, ovšem to neznamená že tahle diskuse nemůže přispět k vyřešení vašeho problému, už hodně diskutujícím se zde nakonec podařilo vyřešit jejich problém který už vypadal neřešitelně.

Takže já doufám že jsi to tady někdo z Vodafonu přečte a nějak to popostrčí kupředu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Mi to přijde (popis problému) jako google translator, nebo komunikace s cizincem. Možná došlo k nějakým nedorozuměním. Těžko soudit.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Jo, vypadá na translator :D Jinak by dotyčný klient mohl napsat zdejšímu adminovi číslo smlouvy a bude hned jasno...

@ quadra2030 Nevím jak na Slovensku, ale v ČR se pro účely státní správy (komunikace s OVM) zřídil systém datových schránek a elektronický podpis je pro tyto účely bezpředmětný. Proto ho také v ČR takřka nikdo nepoužívá, prakticky není důvod. Vznik elektronického podpisu v ČR se datuje někam do roku 2000, kdy o datových schránkách ještě nebylo ani vidu ani slechu. Nicméně z důvodu, že elektronický podpis nikdy nebyl povinný (DS jsou), skončil na slepé koleji, nikomu se nechtělo ho vyřizovat (opruz).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Plati aj u vas (251/2016, 250/2017 Sb.), kedze to vychadza z nariadenia EU z 2014 (eiDAS), podla ktoreho je slovensky zakon o ZEP z 2016.. u vas to tusim je Kvalifikovany certifikat (poskytuje aj vasa posta - PostSignum).

Preco by som mal nieco posielat papierovo, ked je tu taka moznost zo zakona.. datova schranka je pre statnu spravu, kvalifikovany/zaruceny elektronicky podpis aj v sukromnej sfere (a do zahranicia).

Ale to sme uz offtopic.

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community