Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,

včera byl u nás technik s modemem na internet. Snažili jsme se připojit dle návodu, wifi se na počítači ukazuje, heslo jsme zadali, dokonce jsme se dostali na stránku, která je v manuálu. Dokonce jsme koukali na nastavení TCPv4 a TCPv6 a vše je nastavené podle návodu. I přesto wifi stále nejde. Můžu se zeptat, čím by to mohlo být? Máme modem jen pro internet bez televize.

Moc děkuji za rady.

Monika Vlčková. 

Odesláno

a připojení přes kabel funguje ???

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec
Odesláno

Nejaka zmatena informace... v jedne vete "wifi se na počítači ukazuje" a v druhe vete "přesto wifi stále nejde"...
Tak jak to teda je?

Odesláno

Rekl bych spatne volena slova, wifi je viditelna a pripojena, ale neni "v ni" internet

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community