Přejít na obsah

Zhoršení kvality služeb internetu v posledních měsících


Doporučené příspěvky

Návštěvník DisplayName

Dobrý den,

v posledních měsících začalo docházet k občasným výpadkům internetu, klidně i párkrát do týdne. (Brno)
Internet vypadne na několik minut dokud modem neobnoví spojení, občas i několikrát po sobě.
Očividně v tom nejsem dle některých nedávných recenzí zde https://tarifomat.cz/recenze/internet/upc/ sám:

Quote

Martin Šimák , Praha | 14.1.2021 

Internet nutně potřebuji k práci a neustále jsou s ním nějaké problémy. Než se to dostalo pod Vodafone, tak vše fungovalo bez problémů. Nyní již druhý výpadek v tomto týdnu a to je teprve půlka týdne. Hodně uvažuji o změně dodavatele. Takto to dál nejde!

 

Quote

Jakub, Praha | 9.1.2021

Od té doby co se spojilo UPC s Vodafonem katastrofa! Několikrát do měsíce výpadek klidně na celý den (i déle) včetně víkendu. Dříve jsem byl s UPC maximálně spokojený a nedal bych na ně dopustit. Teď je to bohužel bída.


Mám tedy jednoduchou otázku, plánuje s tím Vodafone něco dělat nebo se jedná o nový zakaznický standard a po několikaleté spokojenosti u UPC máme radši přejít ke konkurenci?

Já bych to spíš viděl na místní problém u tebe, až na ten výpadek někdy po novém roce, to bylo po celý republice, nemůžu na ně nic říct, maká to jak má, stahování jede lajna a že tahám hodně, výpadky žádný neregistruju, zeptej se po okolí a nechci dělat chytrýho ale začni u sebe - myslím kabeláž , konektory pokud to je OK , zavolej jim at se na to podívaj, ale jaká bude komunikace a ochota s tím něco udělat - to je otázka a o tom to je

Upraveno uživatelem Honza333
  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

to je zajímavý, jak se každej chytá toho, že místo upc je vodafone, ale už z nějakýho záhadnýho důvodu zapomíná, že právě s vodafonem přišla jedna z největších změn na síti - zprovoznění upgradu na ed 3.1 🙄 problémy byly i za dob upc, když se zrychlovalo, často to pak jelo i pár měsíců všelijak, ale teď je to ten velkej hnusnej zlej nenažranej vychcanej vodafone, co nastoluje nový standardy a dusí chudáčky nevinný zákazníky, co mu síly stačej 😄 teda pravda je, že cenama dusí, ale to neni nic novýho 🙄

koukám na tu "tabuli cti a hanby" na tarifomatu, tam je to samej takovej chytrolín 🙄 já teda nevim, ale když já měl nějakej problém, řešil sem to s technickou podporou na telefonu, i nějaká ta sleva padla, no a prostě sem čekal, až to daj dohromady 😮 kdyby mi to tak moc vadilo, sbalim se a táhnu jinam, jednoduchý 🙄 ale tyhlety slinty, jak přišel vodafone a začal všem všechno prasit, já bych si už připadal trapně, něco takovýho někde vypouštět 😕

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přesně tak, a jsem nedávno psal na VDF FB a nestačil jsem se divit, nebýt u něj od začátku, tak bych si snad myslel, že ty lidi mučí 😄

Neřikám, že je vždy vše dokonalé, ale jsou to jen technologie a lidi a to občas se to pose...... v kombinaci obojího. Viz nedávno Google https://www.idnes.cz/technet/internet/google-vypadek-post-mortem-vysvetleni.A201220_221500_sw_internet_pka  to byl error, že člověka ani nejde napadnout 😄

Ale nechápu ty lidi co platí 300 - 1000 a přijde jim jakoby vlastnili 10% akcií společnosti. 

A jak @Slamb píše, nejlepší bylo když jsem měl u UPC několikrát malé výpadky (v řádu 10-30 minut) cca měsíc před obnovením roční smlouvy. Tak jsem si popovídal s operátorem,  v tom stylu já vás chápu, ale vy pochopte mne bla, bla a vždycky jsme se dohodli na slevě. A naposledy když chtěli zvednout cenu o myslím 50Kč tak jsem si pokecali a dopadlo to tak, že platím o 50 méně 😄

 

 

Upraveno uživatelem Sparrow
  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465, CA modul
  • Praha 10

Koukl jsem se na ten tarifomat a psala tam i nějaká Nilufar, patrně to bude ta, co nám zde psala. Takže stejně jako zde se v návalu nějakého vzteku vypsala a už to nikdo nevezme zpět. To, že se jí snažili kontaktovat i na základě požadavku zaslaného na špatný kontakt a opakovaně se nedovolali, zpět se neozvala, to už pak taky není nikde vidět. A když se pak ozvala, tak to nebylo vyřešeno hned. Samozřejmě by to mohlo fungovat mnohem lépe i na straně VF ...

 Obrázek si může udělat každý sám,

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Jsem z Liberce a jak jsem psal jede to bez problémů, proto bych to viděl na problém v místě, třeba ani né přímo u toho dotyčnýho doma, třeba rozvody no nevím milion možností, ale celkově to fakt jede. Čekal bych že DisplayName napíše doma to mám OK a Vf s tím začne něco dělat a pak se uvidí. ale hned ke konkurenci ??? Kámoš má kyslíky no to bych vám přál slyšet ty zážitky a to bys možná viděl co je to kolísání v síti.............. a ceny to je na jinou debatu - nad tím taky kroutím hlavou, tedy ta jejich cenová politika, ale to nechme stranou

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komplet
  • CA modul 3x + ac Wi-Fi COMPAL CH7
  • Liberec

@Slamb Upgrade na 3.1 by přišel i v případě UPC, stejně jako kdysi přišel třeba upgrade z 2 na 3, pokrok zastavit nelze 🙂

Ten negativní postoj k VF ale u spousty lidí pramení primárně ze zkušenosti s ním, jakožto s mobilním operátorem - který byl kdysi možná férový, ale třeba zavést v roce 2019 tarifikaci 60+60 (místo dosavadní 1+1), to prostě nemá šanci na potlesk ani omylem...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...