Návštěvník Evzen Odesláno 6. února 2021 Sdílet Odesláno 6. února 2021 před 14 hodinami, tomus napsal: než se rozhodne pro takto radikální řešení, také dobré vyčerpat všechny možnosti nápravy Ovsem na to musi mit clovek aspon zakladni technicke znalosti. Kdyz veci rozumi jak koza petrzeli, tak toho moc nenadela. Kdyz je nekdo rozhodnuty jit, tak at si jde. Kdyz si mysli, ze si tim nejak pomuze... Anebo snad mate vsichni akcie Vodafonu, ze se tak mermomoci snazite presvedcovat kazdyho, aby zustal?! Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441415 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 6. února 2021 Sdílet Odesláno 6. února 2021 A nemělo to všechno být : Čau lidi, rozhodl jsem se ukončit UPC/Vodafone? Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441417 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník boxmail Odesláno 6. února 2021 Sdílet Odesláno 6. února 2021 Já zase musím tak cca 1x za 14 dní restartovat setopbox, protože mi televize po přepnutí programu hlásí... Informace nejsou k dispozici, sice jsem se spojil s poskytovatelem přes zákaznický servis, ale rada, abych vytahl konektory v setopboxu a v přípojné vstupní "krabičce" a znovu je zapojil, mě rozsmála. Opěr dnes stejná hláška. Stává se mi to od té doby, co služby poskytuje Vodafone, operátor mi tvrdil, že to tak není, ale já vím svoje. Nemám zkušenosti s výpovědí smlouvy, ale známo je, že se tleská tomu, kdo chválí, tomu, kdo kritizuje se dělá vše tak, aby případné zrušení služeb neměl tak jednoduché. A jde především o naše (moje, tvoje) peníze, co nejvíc z nás (tebe) dostat a pak si říkat...alespoň jsi to zaplatil, blbečku...znám to z vlastní zkušenosti, nebudu to rozvádět, ale vím, o čem mluvím. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441418 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 6. února 2021 Sdílet Odesláno 6. února 2021 Možná kdyby jsi uvedl jakou máš přesně krabičku se světýlkem, tak by jsme ti i poradili.. 1 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441421 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 6. února 2021 Sdílet Odesláno 6. února 2021 @tomus Se skoro bojim, ze bych se i urazil 😀 Myslim si, ze Adolf by nesetril invektivy a jsem to napsal dost asertivne. Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441423 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 6. února 2021 Sdílet Odesláno 6. února 2021 To už tady jsi i jako boxmail? V této debatě se člověk nějak ztrácí, když to tak vypadá, jakoby měl každý několik profilů :D Jinak Adolfovi jsou nějaké set-top-boxy u zádele, protože používá CA moduly přímo v TV a pokud by i používal set-top-boxy, tak jedině svoje vlastní a nejlépe na Enigmě :) Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441424 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 6. února 2021 Sdílet Odesláno 6. února 2021 @boxmail Ať je to jak chce, podání výpovědi je jeden z nejjednodužších úkonů, ať je člověk kdekoliv. Jen si předtím musí většinou přečíst, co to vlastně tenkrát podepsal, aby se pak nedivil. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441425 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vhb Odesláno 9. února 2021 Sdílet Odesláno 9. února 2021 ZKUŠENOST S VÝPOVĚDÍ SMLOUVY Též mi to už lezlo krkem, poslal jsem doporučeně výpověď jak se píše výše a cca po týdnu se jim připoměl dotazem z MojeUPC, jak to vypadá s výpovědí. Přiznali, že ji dostali a sdělili datum ukončení smlouvy. Nebudu komentovat, proč lze službu zřídit po telefonu, ale vypovědět ji musíte poštou. Cca 14 dní po odeslání výpovědi volala příjemná paní a ptala se proč odcházím, hezky jsme si popovídali, ale zpátky mne nenalákala. BTW u UPC jsem byl 15 let, zažil časy pěkné i horší, celkově jsem byl spokojen - až do letošního nástupu VF. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441478 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 9. února 2021 Sdílet Odesláno 9. února 2021 Po telefonu si jen domu objednáte zástupce společnosti (technika), který s Vámi smlouvu podepíše. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441479 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 9. února 2021 Sdílet Odesláno 9. února 2021 V Plzni asi dostal neodolatelnou nabídku 1000 Mbps za 95 Kč měsíčně od Hvězdonetu, tak prchl a lze mu pouze popřát hodně štěstí panáčkovi :D 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59661-ukon%C4%8Den%C3%AD-ve%C5%A1ker%C3%BDch-slu%C5%BEeb/page/3/#findComment-441483 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.