Odesláno 12. února 2021 4 roky Ahoj, prešiel som asi pred mesiacom na Vodafone, dali mi Compal CH7465VF. Občas, keď je pripojených viac zariadení naraz cez wifi (4), tak sa zvykne pripojenie spomaliť, niekedy sa až wifi odpojí z niektorých zariadení, hlavne pri videocalloch cez Zoom. Stáva sa to tak raz do dňa. Keď sa wifi znovu pripojí za pár sekúnd, tak rýchlosť sa obnoví. Skúšal som hneď v čase výpadku zapojiť notebook cez sieťový kábel a tam bez problémov, rýchlosť sťahovania ukazovala skoro 300mbit/s. Modem sa nereštartuje počas výpadku. Čo sa týka dropped forward packetov, tak sa objavia tak 1-2 za deň. Čítal som, že Compal CH7465VF zrovna nie je bezstarostný modem. Myslíte, že prepnutie do bridge a použitie vlastného wifi routeru tento problém vyrieši?
Odesláno 12. února 2021 4 roky Šance je dost vysoká. Doma tak fungujeme několik let (ale s Technicolorem) a přes WiFi určitě více, než 4 zařízení. Bez sekání. Další možnost je reklamovat a nechat si vyměnit Compal. Zkusíš a uvidíš. Kdyby ti někdo nějakou slušnou WiFinu/router s WiFi půjčil, mohl bys to vyzkoušet. Pokud budeš mít vlastní zařízení s WiFi, není úplně nezbytně nutné dávat Compal do bridge. Stačí na Compalu vypnout WiFi a použít WiFi na svém zařízení (bez routování). Možností se nabízí více. Jsem zastánce toho co popisuješ (bridge + vlastní zařízení), ale není to úplně pro každého a není nutné jít hned do bridge. Navíc u bridge zřejmě budeš muset požádat o veřejnou IP4 adresu. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 12. února 2021 4 roky Já na Compalu míval těch zařízení na WiFi klidně přes 10 a problémy jsem neměl. Je fakt, že svůj notebook jsem měl raději připojen na kabel a na tom jsem byl nejvíce. Ale na mobilu jsme měli často videohovory (Messenger, Zoom, Skype ...) a kromě občasného snížení kvality / výpadků hovorů do zahraničí jsem popisované problémy neměl. Někdy mi "zamrzla" 5GHz WiFi a musel jsem modem restartovat, ale nebylo to nějak často (střílím od boku - 1x za 3 měsíce?). Začal bych klasickou radou každého IT. Restart a reset do továrního nastavení, tím bych začal. U té WiFi, děje se to na 5GHz, 2.4GHz nebo na obou dvou? Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 12. února 2021 4 roky Ďakujem za odpovede. Vždy, keď sa to deje tak som pripojený na 5GHz. Resetoval som nedávno, nepomohlo veľmi. Asi vyskúšam zohnať nejaký ten wifi router a otestujem
Odesláno 12. února 2021 4 roky Mám to taky tak. Krátké výpadky pouze na wifi 5GHz. Mám to tak už 2 roky co jsem u exUPC. Nic s tím nejde dělat. Mám vše připojené přes 2,4GHz wifi a je to v pořádku.
Odesláno 12. února 2021 4 roky Ja mam za modemem svuj router a 5GHz je stabilni i pri 20+ zarizeni Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh
Odesláno 12. února 2021 4 roky @pubso pokud s tím chceš laborovat, tak se zkus podívat, jestli máš na 5Ghz pásmu automatické nastavení kanálu, nebo ruční. Zkus nastavit si kanál na pevno. Pokud to půjde, někam ke spodní hranici pásma. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 10. března 2021 4 roky Nakoniec som to vyriešil zapojením vlastného routeru a prepnutím Compalu do bridge/modem. Odvtedy ani jeden stratený packet, žiadne výpadky, wifi a internet šľape perfektne. Smutné, že UPC poskytuje také hrozné zariadenia.
Odesláno 10. března 2021 4 roky Nemůže být problém s detekcí radaru a používání DFS kanálů na 5Ghz? Nejlepší je se DFS kanálům úplně vyhnout. 300 Mb/s Jiná služba Komfort TC 7200, VTV Pro Box, 2xCA Neratovice
Odesláno 10. března 2021 4 roky Mě se tohle, konektivita do zahraničí a výpadky hovorů přes internet, dějí od doby co je UPC vodafone, vyměnili mě modem už 2x, s technicolorem upc to nedělelo ani s ubee upc to nedělalo ani s cisco upc to nedělalo. 😄 Já to prostě beru jako nic moc službu, i jsem se jich ptal na to jestli 1G s tím novým modemem je lepší a tp mě nepotvrdili 😄
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.