Odesláno 12. března 2021 4 roky Dobrý den, jeden náš zaměstnanec pracuje z domu a byl mu zřízen VPN přístup pomocí protokolu L2TP/IPSec. Samotné spojení funguje, ale k některým vnitřním serverům se nedá připojit i když ping funguje. Jelikož VPN ve výchozím nastavení routuje pak veškerý internetový provoz přes tuto VPN, tak se závada projevuje i zde. Některé stránky nejde načíst, nebo se nenačítají celé. Po různých pokusech jsem dospěl k tomu, že to dělá připojení od UPC. Stačilo se připojit přes mobilní hotspot a už to začlo fungovat jak má. Je závada v modemu nebo v vlastní síti UPC? Pro jistotu jsem zkontroloval zda nekoliduje firemní rozsah IP adres s rozsahem modemu. Pomohlo by přepnout modem do režimu bridge a následně za něj ověřenej router? Modem má Compal CH7465LG-LC. MP Upraveno 12. března 2021 4 roky uživatelem Martin Pavelka Úprava skladby věty
Odesláno 12. března 2021 4 roky Přepnout Compal do režimu modem můžeš klidně zkusit, jednu IP dostaneš vždy a pokud bude přímé propojení Compal <> PC/NB a nic dalšího, tak net bude fungovat a VPN se dá otestovat. - - - - -
Odesláno 27. listopadu 2022 2 roky Dobrý den, tento problém nyní řešíme s NAS, kdy přes OpenVPN vše funguje v pohodě, přes HotSpot taky, ale přes UPC se nám nedokáže NAS ověřit s doménou, protože ji UPC blokuje ze své strany. Lokálně NAS taky funguje, takže máme po 6ti hodinách odzkoušeno, že jde skutečně pouze o poskytovatele konektivity. Máte tedy nějaký výsledek, proč Vám VPN nefungovala? Jak to dopadlo? Díky
Odesláno 27. listopadu 2022 2 roky VF sotva něco blokuje, problém může být spíš v kabelovém modemu, který je v režimu router a ne v režimu bridge. - - - - -
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.