Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

před 6 hodinami, Evzen napsal:

Nekde se psalo, ze finta je prave v tom, ze to NENI tak, jak to bezny clovek chape - ze to praveze neni nafurt ta sleva, ale ta cena.
Takze az ostatnim pujdou postupne ceny dolu (nebo za tu cenu budou lepsi tarify), tak ti s tarifem "naporad" to holt budou mit naporad...

Proste takova byznysova klasika... sleva nikdy neni proto, aby zakaznik zaplatil míň. Nikdy. 

... aneb "Nechci slevu zadarmo," pravil vychytrale doktor Zelí, a položil na stůl stokorunu. 🙂

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Modem Compal (černý), CA modul
  • Ústí nad Labem

Asi je značná roztříštěnost v postupech jak na zákaznické lince, tak i na prodejnách. Na zákaznické lince jsme nic nevyřešili, na prodejně mi řekli, že nejprve musí migrovat moji smlouvu pod VF a že se mi ozvou telefonicky... Pak nemá být ve službách takový maglajs. Ještě uvažuji, že svůj odkoupený modem TC po migraci na vyšší rychlost bych chtěl přepustit tchánům. Jen mám obavu, že nebude ochota nebo technická možnost to udělat. Ale pořád visím na prvním kroku u své přípojky.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Návštěvník brotcz

Dnes výměna modemu, a spuštění rychlosti, vše běží dobře. Jen bych mě dotaz, jak se dostanu do adminastrace modemu, adresu http://192.168.0.1 co jsem dostal s modem, nefunguje a nelze se připojit. Co dělám špatně? Díky

 

Upraveno uživatelem brotcz

Zkus 192.168.100.1, případně reboot, případně factory reset (po rebootu a resetu zkus 192.168.0.1)

 

Jakou máš vnitřní adresu na zařízení, ze kterého se pokušíš ndostat do modemu?

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Návštěvník brotcz

Nakonec jsem se tam pripojil ze zařízení které bylo připojeno přes WIFI, každopadně vše co jsem potřeboval nastaveno takto. Kabelem se mi nejde připojit.

Upraveno uživatelem brotcz

Tak dnes jsem to zkusil 300 - ExUPC (380 Kč) > 500 (500 Kč). Po 15 minutách s automatem a bolestí hlavy z té přiblblé melodie jsem to vzdal a napsal své telefonní číslo do formuláře. Po několika málo minutách mi volali z Vodafonu. Paní jsem popsal problém s průchodností modemu, bridge módem,  s tím, že bych rád 1000, ale jejich station je k prdu, ale o tom neměla ani páru, vůbec netušila o čem mluvím.  Poté si chtěla ověřit, zda jsem byl převeden k Vodafonu do systému, což jsem nebyl - nechtěl jsem ní sdělit RČ a VS se jménem a adresou jí nestačil. Pak mi řekla, že se se mnou spojí někdo z bývalého UPC. Nikdo se se mnou nespojil, po hodince výpadek Internetu, což mě napadlo, že dělají restart modemu... a ano, naběhlo mi 500/30. Teď jsem zvědavý co se bude dít dále. Každopádně pokud zprůchodní ten jejich přehřátý station, rád bych šel do toho Giga.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech

Rodné číslo normálně chtějí kvůli ověření totožnosti, taky se může stát že tam bude někdo volat místo tebe a změní ti to, takže bys měl být rád že to mají lépe zabezpečené.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...