Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

@PetrM jak nedají? tak ty trvej na ukončení, pokud to neni taková pohodička

prostě se jedna smlouva ukončí a pak můžeš udělat novou

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

No na tu akci prostě nemám nárok, a přes to nejede vlak, ale dali mi jinou srovnatelnou nabídku, takže svého jsem dosáhl. 

Teď mi jde o to potvrzení, protože ke změně má dojít až s novým zúčtovacím obdobím.

  • 500 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • modem Compal, VTV Box, CA Modul
  • Plzeň Bolevec
Odesláno

@PetrM co znamená srovnatelnou? budeš platit stejně, jako bys platil s tou polovinou napořád?

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ano, srovnatelnou znamená prakticky stejnou, tedy dokonce o pár korun lepší. 😉

Stačí ti to už takto, nebo potřebuješ přesnou částku? Hele jestli jsem se tě nějak dotknul, protože zníš poměrně agresivně, tak sorry, to nebyl můj záměr. 😇

Nezlob se, ale tohle bych už rád nechal, a dozvěděl se to, na co jsem se ptal. 

  • 500 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • modem Compal, VTV Box, CA Modul
  • Plzeň Bolevec
Odesláno

@PetrM Potvrzení přijde poté, co se změna provede.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@PetrM jak agresivně? 😲 dyť sem se jenom normálně zeptal, z tebe to lezlo jak z chlupatý deky 🙄

jestli dokonce o pár korun míň, tak dobrý 😮

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Tak už dobrý, byl jsem jen netrpělivý, potvrzení změny mi v noci přišlo, takže cajk. 🙂👍

  • 500 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • modem Compal, VTV Box, CA Modul
  • Plzeň Bolevec
Odesláno

Kdo chce výhodnější cenu, ať to nevzdává, nicméně u mě zatím smůla - 3x jsem volal na Vodafone linku a pokaždé 30 minut čekání na operátora a žádné spojení. A také 3x vyplnění čísla na Vodafone webu s tím že se mi do 15/30 minut ozvou a nic - přišla jen 1x SMS s díky že jsem jim dal data a že se ozvou - ozvali se jednou asi za 3 dny poté a já byl zrovna mimo. Takže jsem šel v sobotu 10.5.2021 do prodejny Vodafone zde v Praze - prodejna Arkády Pankrác, myslel jsem, že když se tu psalo že to je nejlepší řešení, tak že tomu tak bude. No nic, tam mi mladík nabídl ceny bez slevy a řekl že s tím co mám (balíčková sleva 150+ S tel (TV Klasik+, telefon 30 - měsíční platba 494,30 kč, modem Compal bílý, kdysi vyměněn místo Technicoloru tuším, protože byl nově net 500 a já ho chtěl zkusit alespoň, ale TC modem to prý neuměl - limit 300 mbps), internet ale kdysi dohodnut na 300, v systému veden jako 150 - chtěl jsem jen net, ale to "nešlo" musel jsem si vzít balíček TV+net+pevný tel., využívám jen net samozřejmě) mám smůlu a jedině že budu platit plné ceny bez slevy a nebo nechám co mám. Takže jsem podal žádost o výpověď a on že prý se mi ozvou z retenčního oddělení a s nimi se snad prý možná něco domluví, ale nevím, sázet na to nechci, jelikož se mi už v minulosti stalo, že mi řekli natvrdo ať si nechám co mám, nebo ať odejdu. Od soboty tedy čekám až mi někdo zavolá, ale zatím nic. Tenhle přístup se mi moc nelíbí, ale holt za to asi může COVID, nejsou lidi a kdo ví co. Kdyžtak pak napíšu jak jsem dopadl, pokud se komunikace dočkám. Ale iluze si nedělám, komu přechod z ExUPC vyšel i když má balíček/slevu, tak blahopřeju a i dalším přeju ať pokud to chtějí nevzdávají možnosti.

 

PS: A jako na potvoru dnes po dlouhé době výpadek pevného připojení z neznámých důvodů rušení, doufám že to nebude jako tuším v roce 2017/18 kdy to bylo nesnesitelné - net padal téměř denně a nikdo nevěděl důvody.

Upraveno uživatelem Wlassek
korekce textu

Odesláno
V 14. 4. 2021 v 7:36, sodekcz napsal:

@Evzen není to průchozí. Zkoušel jsem to s odkoupeným Technicolorem a s přechodem jen na 500Mb (věděl jsem, že TC na 500 nemá koule a pojede pomaleji). Ani tak jsme se nedomluvili, nejel přes to vlak. Buď 500 Mb a nový modem do pronájmu. Nebo TC a žádná úprava tarifu. Je to něco za něco.

 

Spekulace : hypoteticky - domluvíte se na Gb. Pošlou ti nový modem. Necháš si zapojený starý Compal (pokud ho máš odkoupený, jinak ho musíš vrátit při výměně modemu). Systém čeká na přepojení nového modemu. Do Compalu ti nepustí vyšší tarif, resp. Compal si nenahraje nový tarif ani po restartu. Net ti bude fungovat s posledním tarifem, co měl Compal. 

Moje zkušenost je taková, že v den kdy mi technik měl přinést Compal mi pustili vyšší tarif 500/30 a měl jsem ještě připojené Cisco. A Cisco dávalo 300/30 - až když jsem vyměnil za Compal a udělal restart pokoušelo se to na speedtestu o 500/30 - jak na kterých serverech to šlo :-)))

Dan

Odesláno

Zdravim, presel jsem z 300Mbit na 1Gbit a mam cerstve vymeneny modem (nyni Vodafone station 3.1, aktualne par hodin). Nemate nekdo zkusenost, kdy presne dojde ke zvyseni rychlosti? V emailu mam potvrzeni objednavky se zmenou sluzby k dnesnimu dni (15.4.), nicmene zatim i po vymene a restartu modemu jede vse starou rychlosti.

 Ne ze bych spechal, ale jsem proste zvedavy a nateseny 🙂  

Diky.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community