Odesláno 20. dubna 2021 3 roky Dobrý den,mám WiFi router ED3.0 a HD Box od 2016.posledních pár měsíců neustále vypadává úplně připojení WiFi k přístrojům ,router pak musím restartovat i několikrát denně),pokud jede, tak v jiné místnosti ca 5metrů dále,je připojení nekvalitní.nestačí ani na online výuku.Dá se tento modem vyměnit za nějaký jiný,resp.dá se zesílit nějakým způsobem dosah WiFi signálu? HD Box se velice zahřívá a špatně reaguje na ovladač(tady restart nutný vytáhnutím karty ca.3x za týden) Jen upozorňuji, že přes noc jsou přístroje vypnuté z elektřiny,při takovém zahřívání bych si ani nedovolila je nevypínat. Poradíte co s tím? Děkuji za rady Upraveno 20. dubna 2021 3 roky uživatelem Marie B
Odesláno 20. dubna 2021 3 roky @Marie B Zdravím, nejlépe uděláte, když zavoláte/napíšete do Vodafone a objednáte si servis minimálně na ten box. Co se týče WiFi, mohou být zarušené kanály (je to volné pásmo, sdílíte ho se spoustou jiných lidí, elektronikou atd.), to mohou také zkontrolovat a poradit s tím na technické podpoře. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.