Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den,mám WiFi router ED3.0 a HD Box od 2016.posledních pár měsíců neustále vypadává úplně připojení WiFi k přístrojům ,router pak musím restartovat i několikrát denně),pokud jede, tak  v jiné místnosti ca 5metrů dále,je připojení nekvalitní.nestačí ani na online výuku.Dá se tento modem vyměnit za nějaký jiný,resp.dá se zesílit nějakým způsobem dosah WiFi signálu?

HD Box se velice zahřívá a špatně reaguje na ovladač(tady restart nutný vytáhnutím karty ca.3x za týden)

Jen upozorňuji, že přes noc jsou přístroje vypnuté z elektřiny,při takovém zahřívání bych si ani nedovolila je nevypínat.

Poradíte co s tím?

Děkuji za rady

 

Upraveno uživatelem Marie B

Odesláno

@Marie B Zdravím, nejlépe uděláte, když zavoláte/napíšete do Vodafone a objednáte si servis minimálně na ten box. Co se týče WiFi, mohou být zarušené kanály (je to volné pásmo, sdílíte ho se spoustou jiných lidí, elektronikou atd.), to mohou také zkontrolovat a poradit s tím na technické podpoře.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community