Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Ahoj,

 

Ukončil jsem po X letech TV a nechal si od Vodafone pouze 300Mbit internet. Do teď používám HD media box s vypnutou wifi (mám vlastni wifi router). Na retenčním mi řekli, že přijde technik s novým modemem a přinese novou smlouvu. Pak mi volal někdo z Vodafonu, že jim přišla má výpověď a bylo mi sděleno, že mám přijít na pobočku Vodafonu, kde vrátím HD media box a dostanu nový modem a podepíšu pouze smlouvu o pronájmu zařízení, žádnou jinou smlouvu podepisovat prý nebudu, protože je to prý na ústní dohodě a na dobu neurčitou.

 

Má otázka zní jaký modem si mám vzít pokud si vůbec mohu nějaký vybrat?

 

Je normální, že nebudu mít žádnou smlouvu?

 

Děkuji za odpověď

Odesláno

U modemu na výběr nemáš, dostaneš ten co ti doveze technik, tedy pravděpodobně černý Compal (eventuálně starší bílý) u tarifu s rychlostí 1 Gb se pak dodává modem Arris, tzv. Vodafone station, jiné modemy Vodafone aktuálně neinstaluje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Jasný, ale mě žádný technik údajně nedorazí. Mám si dojít osobně na pobočku Vodafonu, tam nechat současný HD media box a oni mi prý na místě dají nový modem. Je to normální postup?

Odesláno

Normální je relativní pojem 😄 Předpokládám, že se ukončí exUPC smlouva a uzavře se nová s Vodafonem (v jejich systémech)? Ale o tom si tady můžeme spekulovat, pravdu ví jen ti, co s vámi změnu plánovali.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
  • Slamb změnil název na Ukončení TV, výměna modemu
Odesláno

Tak uvidíme, za 9 dní se  to dozvím. Bude pak třeba modem nějak aktivovat nebo jen zapojím koax a jedu dál?

Upraveno uživatelem tocassido

Odesláno

Jen zapojíš nový, nějakou dobu si bude stahovat konfigurační soubor. Počítej do 15 - 20 minut. Pak by mělo všechno fungovat.

Doporučuji přeheslovat vstup do administrátorského rozhraní a změnit jméno a heslo na vysílané WiFi síti (nebo pokud budeš chtít bridge a máš slušný vlastní router, vypnout WiFi na modemu a přepnout do bridge).

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Super, moc děkuji za rady 🙂

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Tak nakonec přijel přímo technik a vyměnil mi modem za Compal černý. Je tedy extrémně pomalý, startoval asi 15 minut, než si načetl potřebné věcí, ale už to běhá 🙂

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community