Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zarušený OFDM kanál či slabý signál. Já měl občas 10-15% ztrátovost packetů, přijel technik, poladil nastavení modemu, vyměnil jednu zásuvku a jednu propojku v bytě a:

 

 

speed.png

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
Odesláno

U mně to začalo až po Novém roce, když pak technici něco nastavili, tak na pár dnů to běželo, ale typicky o víkendu je to špatné. 2 dny mám 590. Jen párkrát za ten rok jsem viděl víc. Jo, tohle je rychlost z Turrisu na Netmeter, pravidelně měření.

Upraveno uživatelem vpa

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Hradec Králové
Odesláno

@vpa Objednat znovu technika na servis. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Hodíte mi sem někdo screenshot z Vodafone Station ze sekce "DOCSIS Status"? Zejména jaké máte Rx Power a SNR na OFDM?

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
Odesláno

Od SNR zavisi kodovanie pri OFDM.. pre QAM 1024 potrebujes minimalne 36 dB, QAM 2048 39 dB a QAM 4096 42 dB (modem to vie prepinat na zaklade monitoringu kvality kanalu zo strany CMTS), samozrejme nesmie byt ziadne (alebo minimalne) rusenie nosnych v celom rozsahu kanalu (64 alebo 96 MHz, neviem aky pouziva VF CZ).

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Odesláno

SNR na 42 teda určitě nemám, na OFDM s QAM 4096 mám 39 dB a běží to teda stabilně. Jen mne zajímalo, co tam máte vy..

 

 

docsis-status.png

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
Odesláno
V 11. 2. 2022 v 19:17, vpa napsal:

U mně to začalo až po Novém roce, když pak technici něco nastavili, tak na pár dnů to běželo, ale typicky o víkendu je to špatné. 2 dny mám 590. Jen párkrát za ten rok jsem viděl víc. Jo, tohle je rychlost z Turrisu na Netmeter, pravidelně měření.

Nemůže to byt tím ze rychlost je garantovaná přes kabel a ne přes Wi-Fi ?

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Prosím pěkně, z důvodu nějakého navícsmyslu mi něco řeklo podívat se do Vodadafone Station (od prapůvodu nastaven na Bridge). Mám tam FW: 01.02.068.13.EURO.SIP předchozí nevím. Nicméně se modem tváří jako router, zmizela mi možnost přepínání modem/router. V administraci se to tváří, že mám Bridge vypnuté, nicméně zatím se to chvá jeko Bridge. Až se bojím restartu. Víte někdo důvod? Či máte někdo zkušenost?

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odesláno

@Ritchy Byl proveden rollback firmware, který vykazoval chyby. Proto nejde měnit v administraci bridge/router. Pokud byl nastaven bridge, nastavení zůstalo a i po restartu se nezmění (na serveru je nastavený konfigurační soubor), ale pokud je nastaven router režim, nejde přepnout v administraci na bridge.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community