Odesláno 24. února 2022 v 15:3824. úno 2022 Hmm, zajímavé, v tom případě je něco mezi nebem a zemí. Kolem vánoc rollback na 01.02.068.13.EURO.SIP a na něm doposud... Premium - Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, CA modul Karviná
Odesláno 24. února 2022 v 16:3424. úno 2022 3 hours ago, Wlassek said: škoda že není více informací o tom co se chystá a kdy Arris changelog je pod NDA. Super - Základní - Bratislava
Odesláno 24. února 2022 v 21:3024. úno 2022 před 5 hodinami, ToMiR napsal: Hmm, zajímavé, v tom případě je něco mezi nebem a zemí. Kolem vánoc rollback na 01.02.068.13.EURO.SIP a na něm doposud... U mě AR01.04.046.07_072921_7244.SIP.10.X1 (HW 11) , nechápu ten downgrade, snad jen pro problémy jiných typů HW (verze) ? Jinak to moc smysl nedává. NDA chápu, holt opět jen čekání, ale hlavně že to "nějak" jede. Teď koukám že O2 chystá od března Internet přes optiku až 1000/500 mbps a jen za 299,-- Kč, tak to taky nevypadá tak marně 🙂
Odesláno 25. února 2022 v 06:5125. úno 2022 před 17 hodinami, Wlassek napsal: Volal jsem na technickou linku, resp. byl jsem přepojen a tam mi před chvílí řekli, že poslední aktuální FW je 01.04.046.07.EURO.SIP (ten i mám) a zatím neví, že by se něco mělo měnit, taktéž popřeli, že by ve FW (tomto) byla jakákoli chyba, která by měla vliv na používání Jestli je to ta samá linka, co mi bez mrknutí oka poslala kabelový modem poštou a i přes aktivní odpor z mé strany trvala na tom, že je to tak správně, tak bych podávané informace nebral moc vážně. Zkusil bych jednodušší otázky - třeba kolikátého je, jakou barvu má logo Vodafonu a tak podobně. Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno 27. února 2022 v 16:3127. úno 2022 Ahoj, tak taky patřím k nespokojeným nájemcům modemu VS. Download na wifi padá až na 20-40Mb/s v 2,4 i 5Ghz pásmu, po restartu modemu to najednou jede 400-500 Mb/s. Upload se drží stále na 30-50Mb/s. Na LAN se rychlost drží kolem 900 Mb/s, ale všiml jsem si občasných několikasekundových výpadků, kdy se připojení úplně přeruší. Jsem běžný uživatel, v administraci modemu nic nenastavuji mám mód Router. Má smysl volat na technickou podporu? Nebo poradí někdo tady? 1000 Mb/s - Klasik Vodafone station, 3 x CA modul Havířov, Podlesí
Odesláno 27. února 2022 v 16:4227. úno 2022 @ivan.p zkus sem hodit výpis úrovní z "DOCSIS Status" co jsem dával já. A případně zkus i Speedtest.net na telefonu, měří packet loss, nebo zde - https://devicetests.com/packet-loss-test nebo si stáhni https://www.paessler.com/packet_loss_test - na zarušené lince se slabým signálem se to bude pohybovat na 10-15% kldině, a bude se ti rozpadat spojení. Což je podklad pro to aby přijel zdarma technik a pořešil ti to 😉 A dělej to samozřejmě přes LAN, ne přes Wifi. Upraveno 27. února 2022 v 16:4627. úno 2022 uživatelem Vulva Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost
Odesláno 27. února 2022 v 16:5627. úno 2022 Teď jsem po restartu a vše jede OK. 1000 Mb/s - Klasik Vodafone station, 3 x CA modul Havířov, Podlesí
Odesláno 27. února 2022 v 17:2227. úno 2022 To vypadá na luxusní hodnoty 🙂 Mám je výrazně horší, stejný SW/HW verze, a jede mi to teda stabilně. Nicméně bridge režim a dedikovaná IPv4. Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost
Odesláno 27. února 2022 v 17:2627. úno 2022 @Vulva Ale on píše o WiFi 🙂 tam má problém. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 27. února 2022 v 18:1327. úno 2022 @ivan.p mas verejnu IPv4 alebo DS Lite IPv6? Super - Základní - Bratislava
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.