Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Je už v řešení? V některé z dalších aktualizací? K tomu není co dodat, jen snad to, že problém s identifikací verze prohlížeče je momentálně asi nejmenší problém tohoto zařízení. 🤣 Ale třeba to bude perfektní v jedné s dalších aktualizací. Jinak dle poslední informací ze supportu, aktualizace samozřejmě bude, vzhledem k problémům, ale nikdo neví kdy. To je mi panečku reakční rychlost...

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná
Odesláno

Chrome 100 mám od včerejška a Vodafone TV funguje bez problémů.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul
  • Teplice
Odesláno

O problému se ví už řadu měsíců, ale Vodafone to začně řešit, až když je verze 100 vydána. 👍

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Taky vás teď Vodafone Station náhodně odpojuje od internetu nebo je to jen u mě? Každou chvíli mi na mobilu i počítači svítí, že WiFi síť nemá přístup k internetu. Občas se VS i sám restartuje.

Odesláno

zkus resetovat do továrního nastavení, pak leda hotline Vodafonu

jak jsem psal výše, dal jsem továrko, přepnul do bridge, routuju Mikrotikem a sviští to nonstop

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

Přesně tak, to je jediné řešení, po roce trápení přepnuto do bridge a všechno funguje jak má. Jinak to co popisuješ se mi dělo taky, ale nebylo to nějak časté. Když tak jsem dej screen s hodnotami signálů modemu. Třeba máš problém někde tam.

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná
Odesláno

měl jsem hodně podobné problémy a vyřešil jsem to zapojením napájení routeru přes časový spínač. Původně jsem to chtěl řešit jen restartem, ale nakonec je vypnut od 2:00 do 5:30. Od té doby to funguje.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Klasik
  • Vodafone station, 3 x CA modul
  • Havířov, Podlesí
Odesláno

To stim vypinanim neni uplne nejstastnejsi. 

Za me osobne lepsi bridge a vlastni router

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

To co popisuje @Michal Pelikán vypadá spíš na nějaký problém se signálem, tam by mu přepnutí do bridge módu, nebo vlastně router nijak nepomohl.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Nechci, aby to působilo, že jsem vůči Vodafone Station zaujatý, ale přesně takto se mi to chovalo taky. Vždy to začalo kolem 40 hodiny provozu, pak následoval občasný výpadek, někdy se sám restartoval. Jak jsem zmiňoval, nebylo to nějak často, ale k odpojení wifi došlo krátkodobě někdy i 2x za 5 min. Teda co jsem si všiml, nesedím na tom furt. Takže naprosto chápu, proč to

kolega na noc vypíná a funguje mu to. Těch 24 hodin to vždy jelo spolehlivě. No a co se týče signálů, ten je dle technické podpory v naprostém pořádku. Dokonce mám asi 3 týdny vyměněn nový kus, ale to už jsem tu psal, nebudu to tu psát znovu. Od té doby, co mám bridge vše funguje na 120%, signál je pořád na stejné úrovní, technik u mě nebyl.

Tím samozřejmě nevylučuji problém ze signálem, ten mohl nastat.

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community