Odesláno 19. června 2024 19. čvn Já mám Station s Wifi 6, dostal jsem ho v pondělí a od té doby se drží. Takže tvůj @Altinikbude zřejmě na reklamaci. Jedině co mi na výpisu dole nesedí je stav wifi - neaktivní. Wifi je zapnutá, používám zařízení v režimu router s wifi. Jen proti původnímu Compalu nemám rozdělené wifi SSID, ale jedu 2,4 i 5 GHz jako jednu síť. Kupodivu si s tím zatím zdá se i chytrá domácnost nebo třeba wifi tiskárna poradila. Upraveno 19. června 2024 19. čvn uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 19. června 2024 19. čvn Děkuji oběma za rady, budu se jimi řídit. Počkám si na případný další výpadek, zdokumentuji ho a kontaktuji operátora s žádostí o pomoc. Start - - Vodafone Station WiFi 5 Partyzánská 822/16
Odesláno 19. června 2024 19. čvn Centrum péče @peťanPěkné odpoledne, spíše doporučím kontaktovat přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 (volba v menu 2), kolegové májí nástroje k provedení diagnostiky připojení. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 19. června 2024 19. čvn před 8 hodinami, Altinik napsal: Osobně jsem včera asi 5x musel restartovat modem. Dnes 2x. Jakmile odesílám data na FTP, VF Station odpojí - cca po hodině - všechny své LAN porty a prostě nefunguje. Problém vyřeší restart. Mám jej v bridge režimu, nicméně i PC připojený přímo k modemu má stejný problém. Hlášeno přes formulář již včera. Dle mého musí být modem vadný. Zkusil bych reset do defaultu (v bridgi to vůbec nebolí) a pokud bude tohle dělat dál, tak řešit s podporou - byl jsem na tom před rokem podobně, nakonec jsem dostal novej modem a od té doby je všechno v pohodě. Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno 20. června 2024 20. čvn Tímto děkuji Veronice za ještě přesnější návod pro postup. před 22 hodinami, Veronika - Vodafone napsal: @peťanPěkné odpoledne, spíše doporučím kontaktovat přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 (volba v menu 2), kolegové májí nástroje k provedení diagnostiky připojení. Start - - Vodafone Station WiFi 5 Partyzánská 822/16
Odesláno 25. června 2024 25. čvn Ani výměna modemu nepomohla. Podle hodnot bude asi rušení na trase. Ohlášeno na VF, ale stále na své adrese vidím, že se neeviduje žádný výpadek. Nyní bude VF monitorovat trasu pár dní a pak se ozvou (řečeno po telefonu). Kabel 1000 Mb/s - Komplet CA modul Brno
Odesláno 25. června 2024 25. čvn Že na své adrese nevidíš výpadek není nic zvláštního, ty hlášené výpadky tam jsou tam až ve chvíli kdy to postihne větší množství uživatelů, kvůli jednomu uživateli tam info nebude. No a ten signál hlavně na upstreamu vypadá trochu hůř, kdy modem musí vysílat už docela vysokým výkonem, ale pořád je to ještě tak tak v normě. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 25. června 2024 25. čvn @tomus: A je stále v normě, když jsem bez potíží měl upstream kanály s OFDM - 1024QAM a nyní mám 16/32QAM? Mi připadá konektivita relativně v háji. Restartuji modem, odešlu emaily a zase jsem na tomhle: Kabel 1000 Mb/s - Komplet CA modul Brno
Odesláno 25. června 2024 25. čvn Tady je pro srovnání Station Wi-Fi 6 Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 25. června 2024 25. čvn @Technikus: Děkuji Vám, ano, shodných 1024QAM pro upstream jsem měl také. Modem máme shodný. Kabel 1000 Mb/s - Komplet CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.