Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
V 15. 3. 2022 v 15:49, Jenda napsal:

jsem ještě v práci, kouknu až doma...

AR01.04.046.07_072921_7244.SIP.10.X1

 

volal jsem na podporu, že chci minulý firmware, paní na lince mi řekla, že to předá technikům a pak se ozve... tak uvidíme

Tak už mě docela nakrkli.... opět tam volám a prý musím restartovat modem, abych se dovolal na podporu.

Modem restartován před 25 minutami (jako vždy, když chci řešit technický problém)a je to málo, musím asi opět restartovat!!!

Končím s vámi.

Existuje nějaká linka pro exUPC zákazníky, abych se dovolal a nemusel viset na lince hodiny?

Zlatý UPC, Vodafone to vede do záhuby.

Upraveno uživatelem Jenda

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

Linka pro zákazníky využívající pevný internet  800777731 a nebo klasická exUPC  linka 241005100.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
Před hodinou, Jenda napsal:

Tak už mě docela nakrkli.... opět tam volám a prý musím restartovat modem, abych se dovolal na podporu.

Modem restartován před 25 minutami (jako vždy, když chci řešit technický problém)a je to málo, musím asi opět restartovat!!!

Končím s vámi.

Existuje nějaká linka pro exUPC zákazníky, abych se dovolal a nemusel viset na lince hodiny?

Zlatý UPC, Vodafone to vede do záhuby.

Kolem poledne jsem řešil to samé, měl jsem mi od minulého pondělí ozvat někdo z technického oddělení. Samozřejmě ticho po pěšině... Tak jsem si absolvoval kolečko jako ty a asi po 15 minutách mi operátor sdělil, že mě bude obratem kontaktovat technické oddělení. Do několika minut se tak skutečně stalo. Tam samozřejmě znovu vysvětlení problémů, cca po dalších 20 min jsme došli k teoretickému řešení. Mám na zítra objednaného technika z novým modemem, výměna kus za kus. Ptal jsem se i na problém s danou verzi firmware, žádný neexistuje, není znám. Tak nevím co si o tom myslet, začínám být unavený. V každém případě uvidíme, třeba to zabere.

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná
Odesláno

tak jsem se dovolal....

Dle vyjádření technika žádný "minulý" firmware nelze nahrát, protože už není, nedokážou to.

Jsou 3 možnosti, jak bych to mohl řešit:

1. přejít na nižší modem, který umí jen 500Mb, tam byla wifi poměrně stabilní

2. bridge mód + vlastní zařízení (mikrotik apod.)

3. počkat na uvolnění nového fw, který musí dříve či později vyjít vzhledem k problémům

Sám technik říkal, že VS moc routovat neumí, nejlepší by byla varianta č. 2, pokud je připojeno v jednu chvíli hodně zařízení.

Upraveno uživatelem Jenda

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno

Tak já mám pocit, že tam levá ruka neví, co dělá pravá. Co se týče bodu 3, jaké problémy, vždyť o žádných neví? Nic, já počkám jak to dopadne s novým modemem a pak půjdu cestou bodu 2. Akorát na to doma momentálně nemám hardware, takže investice. No a do toho se mi zrovna teď nechce. Jen tak pro zajímavost, jakou máš revizi hradwaru toho Arrise? Není to náhodu 8? Nechce se mi věřit, že to dělá jenom nám dvěma. To přeci musí vidět i ostatní...

  • Premium
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Karviná
Odesláno

kouknu, až budu doma, ale myslím, že 8.

...problémy... v každé verzi je něco dodrbané, to je se vším - jinak ještě technik říkal, že samozřejmě testují nové verze a k jejich uvolnění dojde (ale kdy?)

ad bod 2: Líbí se mi tento - https://www.mironet.cz/mikrotik-rbd53ig5hacd2hnd-routerboard-quadcore-716mhz-80211ac-routeros-l4-5x-glan-poe-zdroj+dp457971/

Pro moje potřeby postačí.

Máte ho někdo?

  • Premium
  • -
  • Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Kladno
Odesláno
V 17. 3. 2022 v 21:12, Daviddvbc napsal:

Stejne je otazka, jestli to wifi 6 k necemu je.

Nedokazu vymyslet pouziti, kde bych potreboval na wifi gigabit.

Tak to asi doma nemáte NAS. Kopírování velkých souborů po lokální síti může být vždy rychlejší. I klasický plotnový disk je stále rychlejší než GLAN. A vzduch je prostě pohodlnější než kabel, když máte třeba nastavené automatické zálohy z laptopu na server. Nepotřebujete samozřejmě nic, ale hodí se to. Kabel taky nelze natáhnout všude.

Upraveno uživatelem janmichaelvincent

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

@janmichaelvincent

Máte pravdu.

V tomto je ale stejně lepší se vždy připojit kabelem. 

 

(Doufám že někdo zase nesmaže. Protože offtopic ne?)

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Kabel samozřejmě natáhnou všude jde a pro NAS je to v podstatě jediné rozumné řešení, nicméně pokud je řeč o WiFi 6, tak ta není jenom o rychlosti, ale je hlavně o efektivnějším využití bezdrátu (lepší propustnost).

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Souhlasím s tím co říká Adolf.

Spolehlivost ale stejně bude vždy úplně jinde.

Upraveno uživatelem Daviddvbc

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community