Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Je to tak, ale je dost možné, že se tazatel hrabal někde v nastavení. Tj. zrušil nebo přenastavil QoS na modemu (netuším zda-li vůbec jde, nemám VS) a případně vypnul QoS na síťové kartě (co vím, tak některé "optimalizátory" rychlosti toto dělaly) a výsledek je na světě.

Úplně standardní chování co tu zde popisuje to opravdu není, routery se běžně umí vypořádat s provozem na několika spojeních zároveň a zaručit tak nějakou kvalitu služby pro všechny...

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • TC7200
  • Ostrava
  • po měsících...
Odesláno

Pročítal jsem prakticky celé vlákno a nikde se nemohu dozvědět, proč nevidím možnost BRIDGE nastavení, i přes to, že mám poslední verzi FW "01.04.046.17.EURO.SIP"

Modem jsem dostal včera a při instalaci mě zarazilo, že si nemohu připojit vlastní router. Máte někdo představu, čím to je?

Odesláno

protože máš ipv6, na bridge je potřeba ipv4 🤔

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

@Slamb 

Díky, to je přesně ono.

Takže jsem, laicky, v prdeli, pokud si nezaplatím od VF pevnou IPv4? Nebo lze to změnit, aniž bych jim za to platil další měsíční poplatky?

děkuji

Odesláno

no zkus napsat na klientský centrum, že bys radši ipv4 (ne statickou za příplatek, ale dynamickou zadarmo) a když tam bude někdo šikovnej, určitě to zvládne 😮

  • -
  • -
  • jenom testuju
  • Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Zavolej si na Vodafone a nech si změnit IP adresu na IPv4, nic se za to neplatí, protože se jedná stále o dynamickou IP adresu, nikoliv pevnou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Děkuji mockrát za informaci. Zkusím jim v pondělí zavolat. 

Odesláno
  • Centrum péče

@KailoPěkné ráno, volat můžete také dnes, kolegové jsou k dispozici o víkendu na lince 800 77 00 77 do 17 hod. a přes menu 2 se dovoláte přímo technické podpoře, která s vámi modem nastaví.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Dobry den,

 

pozoruji, ze se mi pro upload zmenil modulacni format a silne klesla prenosova rychlost. Z puvodnich a stabipnich 50 Mbit jsem nyni na 3 Mbit. 


Dlouhodobe jsem mel pro upstream 64QAM nyni jen 16QAM. 

 

Mel nekdo shodne potize? Jak se vse resili? 
 

 

Dekuji moc

  • Kabel 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CA modul
  • Brno
Odesláno

Asi tam máš nějaké rušení signálu, takže bude nejlepší kontaktovat Vodafone.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community