Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

@TechnikusJá se k němu dostanu v pohodě (stojí mi na polici), až večer dorazím domů, změřím naprosto přesně 😉.

  • Super
  • Red Basic
  • Family
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, CA modul
  • Praha 12
Odesláno

já naměřil 23 cm 🙂 @Technikus

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Tak to  gratuluji a smekám... 😉

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

@TechnikusTeď změřeno, je to přesně 23,8 cm. Měřeno kolmo od stolu, ta zadní hrana modemu není naprosto kolmá na podložku.

  • Super
  • Red Basic
  • Family
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, CA modul
  • Praha 12
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Pracuje se na novém firmware?

Nevím proč je možnost vypnutí diod jen do restartu zařízení, po restartu je volba zase neaktivní a router zvesela svítí diodama.

 

Jinak proti Compalu je menu přehlednější, rychlejší a to i samotný restart.

Co se týče hřejivosti, topí podobně jako Compal. (nemám teploměr, nemám tak přesné srovnání teplot)

Pokud je nějaké zařízení k modemu připojeno kabelem a je zařízení aktivní, večer/v noci je docela otravné blikání zezadu modemu do okolí. 

Ta WiFi 6 je perfektní. V rámci stejné místnosti naměřím down 7 až 8set Mbit na mobilu/tabletu.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

To blikání zadních diod je opravdu HODNĚ otravné, musel jsem je oblepit černou izolepou. Bylo to jak domácí diskotéka. 😉

  • Premium
  • -
  • Family
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha Zbraslav
Odesláno

Někdo máte Station s vypínacím tlačítkem?

image.png.2f3cdf0633411795cbbaa3f4a3f58acf.png

 

Já ho tam nemám. Vypíná se tedy vypojením napájecího kabelu? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Dobry den, mam vodafone station asi 2 mesice, a tak 2x tydne blika na modemu cervena dioda- internet. Internet pak nefunguje. Povetsinou restart modemu pomuze. Ma smysl vec resit a pozadat vodafone o vymenu modemu, nebo to je jeho vlastnost a na caste restarty si musim zvykat?

  • Start
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Partyzánská 822/16
Odesláno

@peťanDobrý den, 

to nemusí být vůbec (a spíše není) závada modemu. Může být problém se signálem a modem se přelaďuje. A určitě to má smysl řešit, ne vše se vyřeší samo, ne vždy je to hromadná závada.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Osobně jsem včera asi 5x musel restartovat modem. Dnes 2x. Jakmile odesílám data na FTP, VF Station odpojí - cca po hodině - všechny své LAN porty a prostě nefunguje. Problém vyřeší restart. Mám jej v bridge režimu, nicméně i PC připojený přímo k modemu má stejný problém. Hlášeno přes formulář již včera. Dle mého musí být modem vadný. 

 

  • Kabel 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community