Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Tento FW je cca od dubna. 

Doporučuji restart modemu, eventuálně tovární nastavení. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Dekuji, takze tim to nebude.

Reset modemu (vypojeni z el) jsem samozřejmě provedl, nepomohlo, do tovarniho nastaveni se mi uplne nechce ale mozna mi nic jineho nezbyde.

 

Dalsi dotaz - fakt nikde jsem nenasel nejakou moznost prave schedulovaneho autorestartu (treba jednou tydne), coz je snad zakladni funkce a maji ji obvykle zarizeni za par korun.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Bohužel, takovou funkci modem nemá. Myslím automatický restart po nějakém období. Ale třeba i sám Vodafone to doporučuje, přeci jen vyčistit RAM a Cache modemu vyřeší či předejde spoustě problémům. To, že se dlouho nerestartovaná zařízení mohou "zadýchat" je smutný fakt. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Mám pocit, že nějak čarovali, protože se modem ráno sám restartoval a od té doby mám v můj vodafone tuto hlášku a včera tam bylo všechno i možnost restartu.

Modem.jpg

  • Premium
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV Premium, CA modul
  • Vsetín
Odesláno

Na helpdesku zadna pomoc, pry 5g wifi muze blokovat treba 'meteostanice' - coz chapu, to by ale sla alespon zapnout a padala/prepla se na jiny kanal predpokladam?

 

Na dalku zkouseli zapnout a nic, pry to jeste muze delat guest network, vypli, taky nic..tak pry jedine tovarni reset...

 

Zkusim vecer a pak uvidim, dik za odpovedi.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Nikoliv meteostanice ale meteo radary. Pokud modem detekuje, tak se přepne na jiný kanál.

Ale to s problémem kdy 5ghz vůbec nejde zapnout nesouvisí.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

tak update:

po factory resetu uz to volbu 5GHZ povoli a jdou zapnout obe. Co ale nejde, je pouzit moje puvodni wifi hesla (21 znaku, male+velke pismena, specialni znaky) -> ve zkratce nekde kolem znaku 12-13 je dle jejich checkeru heslo 'strong' a libovolnym dalsim znakem se stane 'weak'.

 

Takze je to skvele, sice mam 'znovu' pozadovanou sit ale muzu jit prenastavit komplet vsechny zarizeni (coz pri IoT vecech neni uplne vzdy prijemna a trivialni cinnost...)

Musim zatleskat Vodafonu, tohle je zkratka perfektni...

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

"Vaše zařízení není pro diagnostiku podporováno." mi to píše taky, Vodafone Station Wi-Fi 6. Ale vše funguje a restart prostě provedu vytažením ze zásuvky 🙂

  • Premium Profi
  • Premium 5G
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • localhost
Odesláno

Přes web zmizela kontrola stavu/restart routeru?

image.thumb.png.8562be1b70144f7f463990eee6d916db.png

 

Z mobilní aplikace se to zdá být funkční

image.thumb.png.40d3e9247bea386c3f57f8fa22d16a26.png

 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
před 23 hodinami, tomo_111 napsal:

tak update:

po factory resetu uz to volbu 5GHZ povoli a jdou zapnout obe. Co ale nejde, je pouzit moje puvodni wifi hesla (21 znaku, male+velke pismena, specialni znaky) -> ve zkratce nekde kolem znaku 12-13 je dle jejich checkeru heslo 'strong' a libovolnym dalsim znakem se stane 'weak'.

 

Takze je to skvele, sice mam 'znovu' pozadovanou sit ale muzu jit prenastavit komplet vsechny zarizeni (coz pri IoT vecech neni uplne vzdy prijemna a trivialni cinnost...)

Musim zatleskat Vodafonu, tohle je zkratka perfektni...

posledni update - pan na podpore byl schopny nastavit me puvodni wifi hesla vzdalene - ted nevim, jestli jsem dobre pochopil, ze vidi vsechny hesla vsech siti  (a nemaji ulozeny jen nejaky hash), kazdopadne me docela prekvapilo, ze tohle neni ulozene jen lokalne v routru...

Pro me to ale znamena 'happy end' a nemusim uz nastesti nic resit.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community