Návštěvník Tiger Odesláno 6. května 2021 Sdílet Odesláno 6. května 2021 Ja som trochu špecifický prípad, potreboval som volať medzi Telčou-Brnom a Košicami cez IP telefón a potreboval som účet bez mesačných poplatkov a volanie medzi sebou zdarma. Existuje Ha-loo CZ a SK, takže v Košiciach majú slovenské číslo. Že Vodafone, respektíve UPC nepoužíva IP telefónu som netušil, v tom prípade to nepomôže. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444181 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 6. května 2021 Sdílet Odesláno 6. května 2021 UPC (aj Vodafone v casti siete exUPC) pouziva SIP na telefon - v modemoch je telefonny adapter, ktory podporuje SIP alebo PacketCable, podla fw. Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444183 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 6. května 2021 Sdílet Odesláno 6. května 2021 @ Tiger Volání gratis mezi dvěma místy (a to kdekoliv na světě, nejenom Telč - Košice) v pohodě vyřeší Odorik a jeho nomadická čísla. Vodafone (UPC) používá SIP, ale neveřejný (jestli to lze takto napsat), prostě přihlašovací údaje k SIP účtu nejsou uživatelům dostupné. Kdysi tomu bylo jinak, viz appka pro Android - UPC Telefon, což byla paráda a nikdy to již nenastane (Vodafone má logicky zájem prodávat mobilní tarify a ne, aby si někdo volal jen tak v rámci volných minut přes internet kdekoliv se mu zamane). Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444188 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 6. května 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. května 2021 Vidím, že se dostáváme tak nějak "obšírně" k více tématům ale pořád v oblasti telefonie, což je nakonec dobře. Primární představa byla, že by rodičům zůstal analogový telefon na který jsou zvyklí a původní číslo. Analog by se zapojil do Vodafone modemu a mohli by fungovat tak, jak jsou zvyklí. Možná to dopadne úplně jinak... možnosti tady jsou. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444209 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 6. května 2021 Sdílet Odesláno 6. května 2021 Pokud nebudou mít modem Vodafone Station, tak s tím problém nebude, v Compalu jsou porty RJ11 na analogové telefony dostupné. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444212 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 6. května 2021 Sdílet Odesláno 6. května 2021 Vodafone Station to bude mat funkcne.. velmi pravdepodobne spolu s bridge mode (podla skusenosti z DE), je to otazka konfiguracie. Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444214 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 6. května 2021 Autor Sdílet Odesláno 6. května 2021 Nechtěli mi to zpřístupnit na Compalu. Prý to teď mají globálně pozastavené, bez ohledu na použitý modem. Pokud se něco nezmění během příštího týdne, budu muset převést rodiče na VoIP stolní telefon. Nejspíš zkusím přes VoIP/analog adaptér, aby měli pocit "beze změny". Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444215 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 7. května 2021 Sdílet Odesláno 7. května 2021 Trochu bych na ně zatlačil, protože proč by u Compalů pozastavovali telefon, který tam normálně funguje? Jestli to spíš ta pipka na zákaznické lince nedala do souvislosti s Vodafone Station... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444221 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 7. května 2021 Sdílet Odesláno 7. května 2021 @Adolf.Shitler Jelikož mají smlouvu vedenou už ve Vodafone systémech a tam to zatím není tak funkční, aby to mohli pustit. Tento týden se mělo pouštět buď už veřejně nebo do závěrečného testu na pokusných králících (čti na zaměstnancích). Věřím, že to brzy bude, ale @sodekcz tlačí trošku čas. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444234 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 7. května 2021 Sdílet Odesláno 7. května 2021 Měl jsem za to, že pokud není nový systém funkční, tak se funguje v systému původním, aby mohl zákazník využívat všechny služby, které využívají i zákazníci ostatní. No asi u Vodafone se člověk musí ještě hodně učit, že tomu je jinak :D 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59894-p%C5%99evod-telefonu/page/2/#findComment-444239 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.