Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

včera mi technik dovezl černý compal pro tarif 500/30, ale naměřené rychlosti jsou pouze 150/30. Na podporu jsem dnes volal dvakrát, ale vždy jsem to po 20ti minutách vzdal. Na fóru jsem se dočetl, že si modem má stáhnout nějaký konfigurační soubor.

Provedl jsem již několik restartů i restart do továrního nastavení, ale rychlosti jsou pořád identické.

Je možné, že by instalace modemu trvala déle než 24 hodin?


Děkuji za odpověď

 

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

Pro jistotu - měříte na WiFi či kabelu?

Osobně bych zkusil změřit na netmetr.cz a pokud na kabelu bude pod 300Mbit (po restartu) tak bych to řítil na reklamaci. Taky by nemusela být na škodu kontrola útlumu na modemu, znalci UPC jako je @Marek-26 určitě budou vědět jestli je to v normě

Odesláno

@pkoci Nic neměřte, máte "dočasný" konfigurační soubor, jelikož máte špatný modem. Bude třeba, aby se technik příští týden zastavil a vyměnil modem. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Jak jako špatný modem? To je myšleno jako vadný? Znamená to tedy, že mám volat technickou podporu a vyžádat si nový modem?

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

@pkoci Není potřeba, v pondělí Vás budou kontaktovat z partnerské servisní firmy a domluví výměnu.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Můžu se zeptat, čím to bylo způsobeno? Dle tvé odpovědi soudím, že se to nestalo poprvé.

 

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

No, sám to úplně nechápu resp. jsem se o to ani víc nezajímal 🙂 jak se říká: "Já vím co s tím je. Je to rozbitý." 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Ok, tak snad mi napotřetí dodají funkční modem.

 

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno
  • Autor

Technik se mi skutečně ozval sám a modem mi za ten stejný vyměnil. To je takový problém přehrát konfiguraci vzdáleně?

 

Chci se ještě zeptat, jak funguje technická podpora pod Vodafone? Od včerejška se snažím o přepnutí na ipv4, ale pouze slibují, že mi zavolají. Když jsem měl smlouvu pod UPC, tak mi to přepnuli okamžitě.

 

Jinak v samoobsluze jsem si všiml možnosti aktivace až 10 pevných IP adres pro veřejnou dostupnost. V čem se to liší od přepnutí z DS-lite na dynamickou veřejnou ipv4?

 

Upraveno uživatelem pkoci

  • -
  • Super+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno

Minimálně je rozdíl v technickýchch funkcích modemu (nebo navázaného routeru), kdy v DS-lite nelze dosáhnout některých funkcí, které ale nepotřebuje úplně každý, resp. běžného surfaře, e-mailistu a nákupčího na e-shopech to nijak neomezuje.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community