Odesláno 7. května 2021 3 roky Zdravím, včera mi technik dovezl černý compal pro tarif 500/30, ale naměřené rychlosti jsou pouze 150/30. Na podporu jsem dnes volal dvakrát, ale vždy jsem to po 20ti minutách vzdal. Na fóru jsem se dočetl, že si modem má stáhnout nějaký konfigurační soubor. Provedl jsem již několik restartů i restart do továrního nastavení, ale rychlosti jsou pořád identické. Je možné, že by instalace modemu trvala déle než 24 hodin? Děkuji za odpověď - Super+ - - Praha 7
Odesláno 7. května 2021 3 roky Pro jistotu - měříte na WiFi či kabelu? Osobně bych zkusil změřit na netmetr.cz a pokud na kabelu bude pod 300Mbit (po restartu) tak bych to řítil na reklamaci. Taky by nemusela být na škodu kontrola útlumu na modemu, znalci UPC jako je @Marek-26 určitě budou vědět jestli je to v normě
Odesláno 7. května 2021 3 roky @pkoci Nic neměřte, máte "dočasný" konfigurační soubor, jelikož máte špatný modem. Bude třeba, aby se technik příští týden zastavil a vyměnil modem. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 7. května 2021 3 roky Autor Jak jako špatný modem? To je myšleno jako vadný? Znamená to tedy, že mám volat technickou podporu a vyžádat si nový modem? - Super+ - - Praha 7
Odesláno 7. května 2021 3 roky @pkoci Není potřeba, v pondělí Vás budou kontaktovat z partnerské servisní firmy a domluví výměnu. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 7. května 2021 3 roky Autor Můžu se zeptat, čím to bylo způsobeno? Dle tvé odpovědi soudím, že se to nestalo poprvé. - Super+ - - Praha 7
Odesláno 7. května 2021 3 roky No, sám to úplně nechápu resp. jsem se o to ani víc nezajímal 🙂 jak se říká: "Já vím co s tím je. Je to rozbitý." Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 8. května 2021 3 roky Autor Ok, tak snad mi napotřetí dodají funkční modem. - Super+ - - Praha 7
Odesláno 11. května 2021 3 roky Autor Technik se mi skutečně ozval sám a modem mi za ten stejný vyměnil. To je takový problém přehrát konfiguraci vzdáleně? Chci se ještě zeptat, jak funguje technická podpora pod Vodafone? Od včerejška se snažím o přepnutí na ipv4, ale pouze slibují, že mi zavolají. Když jsem měl smlouvu pod UPC, tak mi to přepnuli okamžitě. Jinak v samoobsluze jsem si všiml možnosti aktivace až 10 pevných IP adres pro veřejnou dostupnost. V čem se to liší od přepnutí z DS-lite na dynamickou veřejnou ipv4? Upraveno 11. května 2021 3 roky uživatelem pkoci - Super+ - - Praha 7
Odesláno 12. května 2021 3 roky Minimálně je rozdíl v technickýchch funkcích modemu (nebo navázaného routeru), kdy v DS-lite nelze dosáhnout některých funkcí, které ale nepotřebuje úplně každý, resp. běžného surfaře, e-mailistu a nákupčího na e-shopech to nijak neomezuje. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.