sodekcz Odesláno 18. května 2021 Sdílet Odesláno 18. května 2021 Přijde mi, že pod záminkou vyčištění systémů s přechodem exUPC pod Vodafone ne že už se nejde podrbat pravou rukou na levém uchu nebo na kulkách (nemožný návrat z IPv6 k IPv4), zatím nelze objednat a zprovoznit nabízenou službu "Telefon" (naštěstí mám vyřešeno jinak, chtěl jsem v rámci komplexnosti nechat vydělat Vodafone), nejsou modemy na 1Gb, nejsou převedené UPC smlouvy, vůbec jsem nezabrousil do oblasti televize a příslušných krabiček a funkčností systému zpětného shlédnutí, ale už jen člověk tiše doufá, že zůstane zachována alespoň základní funkcionalita:). Z laického pohledu se Vodafone řítí do jakýchsi těžce zvladatelných sr*ek, nebo k totálnímu omezení služeb na těžko dohlednou dobu. Tak by mě zajímalo z laického pohledu pár bodů - co čeká nás obyčejné uživatele v rámci zlepšování služeb. Nějaké body, orientační termíny, co je připraveno a dá se o to opřít a tak. Ne marketingové tlachy přihlouplých manažerů, co nám tlačí, jak všechno funguje a co by vizionářsky chtěli v nedohlednu zvládnout. 😉 Je tady někdo fundovaný, kdo dokáže nastínit, jak to s námi Vodafone zamýšlí? Nebo snad akce "za půl napořád" znamená u Vodafone i omezení služeb "napůl napořád"? Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59910-nap%C5%AFl-napo%C5%99%C3%A1d/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. května 2021 Sdílet Odesláno 18. května 2021 Ahoj, od doby, co odešel z UPC David, tu není nikdo, kdo by mohl na otázky odpovědět tak, aby mluvil jménem společnosti. Osobně věřím (i na základě nějakého toho inside infa co někde vyžebrám), že se to postupně zlepšuje. Každopádně teď jsme ve stavu, kdy postupně Vodafone migruje exUPC zákazníky do svých systémů, na straně Vodafone se vše musí vyvíjet prakticky od začátku. Celou dobu si jely všechny systémy na mobilní služby, pevný internet jen přeprodávali (Cetin, Quadruple ...), takže řešili jen nějaké spíše účtování atd. Vlastní televizní službu natož pevnou linku též neměli. Prvně se začalo s migrací zákazníků s HD DVR boxy, jelikož na ty (resp. celý ten ekosystém) jim končí smluvní podpora od Liberty Global nejdříve a co si budeme povídat, jsme asi jediný trh, který Vodafone koupil, kde se toto zařízení používá. [spekulace] Asi by teoreticky nebyl problém si prodloužit pronájem, ale LGI by si za to určitě řeklo nemalou částku a návratnost investice do koupě by se tak prodloužila. [/spekulace] Tyto boxy musí být vyměněny již letos. Do toho samozřejmě přišla nová Vodafone TV, takže ačkoliv česká pobočka mohla využít globálního vývoje, stále je to "nehotový" produkt, který je oproti letitému Horizon řešení o pár let ve vývoji, přidávání funkcionalit a vychytávání much pozadu. [/osobní názor] Na můj vkus jde vývoj některých těch věcí pomalu, třeba sledování na webu, aplikace pro Android TV, ale nevidím do toho, co je tam za problémy a jelikož Tv prakticky nesleduji, tak je mě to tolik netrápí. [/osobní názor] Zbytek Horizon prostředí musí být kompletně opuštěn někdy začátkem příštího roku (či do poloviny?). Takže nyní je zřejmě priorita ona migrace zákazníků, a tak se to dělá postupně dle toho, jaké nové funkcionality jsou přidávány do systémů Vodafone. Teď si třeba myslím, že jednou z priorit bude pevná linka, protože lidí, co mají HD DVR a k tomu pevnou nebude málo. A k těm modemům, je to těžké, když máte objednávky zařízení nasmlouvané a najednou přijde zpoždění dodávky (za doby UPC si pamatuji, že byl jednou nedostatek zařízení jen proto, že celníci v Hamburku zadržely kontejnery, podruhé zase z důvodu celosvětového nedostatku HDD) a pak přijde od výrobce informace, že nebudou pár měsíců vůbec. Pak se plány zboří jako domeček z karet. Zas je super, že to je i pro stávající zákazníky, což tedy způsobilo asi větší zájem, než očekávali (a já bych očekával, že to podmíní převedením do Vodafone systémů, což se nestalo a je to na jednu stranu sympatické, na druhou stranu pro mě nelogické, mohli si tím ušetřit spoustu starostí, myslím ...). Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59910-nap%C5%AFl-napo%C5%99%C3%A1d/#findComment-444797 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 18. května 2021 Sdílet Odesláno 18. května 2021 Ja bych chtel jen analohicky poukazat na Skylink a jejich internet TV. Mam Skylink dlouho a jejich aplikaci od zacatku. Ze startu otresna. Muselo se vse provozovat na jednom SSID WiFi a slo ho zmenit jen parkrat, takze se clovek mohl koukat akorat doma. Aplikace otresna, nestabilni, malo programu. Po case zmenili aplikaci a bylo to lepsi, ale nastaly problemy se zpozdenym zvukem a to i ve web aplikaci. Nyni je aplikace celkem uchazejici, dostupna na Android, Android TV, do TV Samsung i LG. Myslim ze i nektere Philips a Sony. Ma jeste par musek, ale urazili kus kupredu. Tamtez maji satelitni STB, kde jde i zletne sledovani a tam maji taky kjste na cem zapracovat, ale prabda, ze ten nevlastnim, ma jej tychne a dlouho jsem u ni nemusel reit problemy. Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59910-nap%C5%AFl-napo%C5%99%C3%A1d/#findComment-444910 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 18. května 2021 Sdílet Odesláno 18. května 2021 Skylink Live lze nainstalovat i do některých chytrých TV Panasonic a co je zajímavé, tak obě verze, jak CZ, tak i SK dohromady (když má někdo oba účty). U LG třeba ne, tam se instaluje vždy pouze region dle volby v televizoru, tedy buď CZ nebo SK, oboje naráz nelze. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59910-nap%C5%AFl-napo%C5%99%C3%A1d/#findComment-444941 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 19. května 2021 Autor Sdílet Odesláno 19. května 2021 @Marek-26 díky aspoň za takový náhled. Je zajímavé, jak moc Vodafone CHCE mít tyhle svoje věci pod kontrolou, ale nešťastným rozhodnutím nebo nepřipravením akce vlastně 2/3 zařízl hned na začátku. Teď jde za svým vlakem pěšky, snaží se udržet mobilní sítě, naštěstí, no a horko těžko se snaží tady ty drátové internety, televize a pevné telefony všechno splácat za provozu. Myslím, že technicky založená firma by se měla víc věnovat tvrdé přípravě a méně se nechat unášet. Chápu, že to není jednoduché. Jen ten step by step nástin, nebo vývoj mi nějak chybí. Třeba se někam posunou. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59910-nap%C5%AFl-napo%C5%99%C3%A1d/#findComment-444965 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.