Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Návštěvník Bill222

Moje zkušenost je následující. Jako exUPC se nemohu zaregistrovat a přihlásit na web vodafone, protože tam podle operátora ještě exUPC nejsou převedeni. Přestože mi to slubují od ledna 2021. Nemohu si tedy přes web jakkoliv změnit využívané služby.  Když jsem se konečně přes dlouhé klikání na požadavky automatu dostal na operátora, sdělil mi, že pokud chci změny, tak si mi možná ozvou, zhruba tak za týden. S takovým jednáním jsem se nesetkal u žádného poskytovatele služeb - telefonu, internetu apod.

U O2 a T-mobile se podobné věci řeší online, do několika minut. Protože o zákazníka mají zájem.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...