Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Moje zkušenost je následující. Jako exUPC se nemohu zaregistrovat a přihlásit na web vodafone, protože tam podle operátora ještě exUPC nejsou převedeni. Přestože mi to slubují od ledna 2021. Nemohu si tedy přes web jakkoliv změnit využívané služby.  Když jsem se konečně přes dlouhé klikání na požadavky automatu dostal na operátora, sdělil mi, že pokud chci změny, tak si mi možná ozvou, zhruba tak za týden. S takovým jednáním jsem se nesetkal u žádného poskytovatele služeb - telefonu, internetu apod.

U O2 a T-mobile se podobné věci řeší online, do několika minut. Protože o zákazníka mají zájem.

Odesláno

@Bill222 To vám nefunguje ani původní Moje UPC?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community