Odesláno 27. května 2021 3 roky Moje zkušenost je následující. Jako exUPC se nemohu zaregistrovat a přihlásit na web vodafone, protože tam podle operátora ještě exUPC nejsou převedeni. Přestože mi to slubují od ledna 2021. Nemohu si tedy přes web jakkoliv změnit využívané služby. Když jsem se konečně přes dlouhé klikání na požadavky automatu dostal na operátora, sdělil mi, že pokud chci změny, tak si mi možná ozvou, zhruba tak za týden. S takovým jednáním jsem se nesetkal u žádného poskytovatele služeb - telefonu, internetu apod. U O2 a T-mobile se podobné věci řeší online, do několika minut. Protože o zákazníka mají zájem.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.