Návštěvník Bill222 Odesláno 27. května 2021 Sdílet Odesláno 27. května 2021 Moje zkušenost je následující. Jako exUPC se nemohu zaregistrovat a přihlásit na web vodafone, protože tam podle operátora ještě exUPC nejsou převedeni. Přestože mi to slubují od ledna 2021. Nemohu si tedy přes web jakkoliv změnit využívané služby. Když jsem se konečně přes dlouhé klikání na požadavky automatu dostal na operátora, sdělil mi, že pokud chci změny, tak si mi možná ozvou, zhruba tak za týden. S takovým jednáním jsem se nesetkal u žádného poskytovatele služeb - telefonu, internetu apod. U O2 a T-mobile se podobné věci řeší online, do několika minut. Protože o zákazníka mají zájem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janmichaelvincent Odesláno 27. května 2021 Sdílet Odesláno 27. května 2021 @Bill222 To vám nefunguje ani původní Moje UPC? Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.