Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím Vás. Dnes mi technik od Vodafone vyměnil nahrávací starý set top box za nový. Dostal jsem ještě Wi-Fi router CH7465Vodafone.

Mám problém s připojením, je hrozně pomalé. Zkoušel jsem měnit kanály a pásma a chvilku byla rychlost dobrá a pak zase slabá. Na starém set top boxu mi Wi-Fi šla dobře. Co nastavit ? Posilam foto nastavení. 

7189C062-7E5C-4AB6-A6DA-244307C01E60.png

Upraveno uživatelem drago94

Odesláno

Především je potřeba provést měření rychlosti přes ethernetový kabel a PC, aby se vyloučil případný problém s kvalitou signálu Vodafone.

Pokud bude v pořádku, tak lze přistoupit k laborování s wi-fi připojením.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community