Ivo Mašek Odesláno 10. června 2021 Sdílet Odesláno 10. června 2021 Chtěl jsem se přihlásit do nového "moje exUPC". Napsal jsem jméno a heslo (tak jako obvykle) a vyběhla informace že je to špatně. Tak jsem kliknul na "Zapomenuté přihlašovací údaje" Chtěli po mě příjmení a nové heslo. A email, kam to poslat. Poslali mě email, kde chtěli potvrzení. Hurá, přihlásil jsem se. Odhlásil jsem se a schválně jsem se zkusil opět přihlásit. A co myslíte? Kulový !!!! Opět špatné přihlašovací údaje. Tudíž jsem opět kliknul na "Zapomenuté přihlašovací údaje"., opět proběhlo kolečko a já se z emailu přes potvrzení přihlásil. No samozřejmě jsem to zkusil znovu. odhlásit a znovu přihlásit. A co myslíte? Opět kulový !!! Takže další kolečko přes email. Proboha, co tam na Vodafone sedí za tupce?? Co to je za nýmanda, který neovládá svojí práci ??! Proč tam takový nýmand je? Takže se tedy budu holt přihlašovat vždy přes kliknutí na "Zapomenuté přihlašovací údaje" a přes poslaný email. Neskutečný! Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 10. června 2021 Sdílet Odesláno 10. června 2021 U mě dobrý na stránce https://myexupc.vodafone.cz/Přihlašovací údaje fungují stejně jako na dřívějším webu https://my.upc.cz/cz/StartPage.aspx 1 Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-445677 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivo Mašek Odesláno 10. června 2021 Autor Sdílet Odesláno 10. června 2021 (upraveno) Jo, jo. To je ta stránka. (už jsem jim poslal email, na Vodafone) Pak mě zaujala ještě jedna věc. když se odhlašuji, tak na horní liště mám možnost: "moje exUPC" a na pravé straně lišty je "Přejít na web Vodafone". Na "moje exUPC" to nejde. Odkaz je neklikací. Jde se pouze odhlásit na "Přejít na web Vodafone". Když mě to tam přenese, tak je tam info pouze pro lidi, co mají nějakou službu od Vodafone. Jenomže já od nich nemám vůbec, ale vůbec nic! Ani telefon, ani STB, ani modem, ..... prostě nic. Pro mě, jakožto majitele "cihličky" a malého Kaonu, tam není vůbec nic. Od UPC / Vodafone jsem pouze dostal 25. dubna email, že se mám připravit na výměnu cihličky za Vodafone STB a jejich modem. Dne 26. května mě přišla ta stejná zpráva (dalo by se říci - 2. knižní vydání). očekávám, že kolem 20. června mě přijde 3. knižní vydání. A čuju, že to takhle bude až do prosince. Mě je to fuk. Ten frmol, co najednou budou mít (a já třeba v jejich termíny nebudu mít čas) je jenom jejich boj. Začíná se mě to nelíbit. Předpokládám, že ta možnost na horní liště (moje exUPC) by měl být odkaz na stále fungující web UPC. Kde se řeší "cihlička" a vše, co se týká lidí, co mají zařízení od UPC, nikoli od Vodafone. No vida. Už to šlape. Kdo a kde udělal renonc a čekal, až se dotyčný (tedy já) ozve., to se asi nikdy nedozvím. Tu poslední větu jsem napsal až dnes po osmé hodině. To spojování postů po tak dlouhé době, které navíc klame tím, že chybu spravili po "hodině" - to je taky výkon. Každopádně je tímto nesmyslným spojováním postů, mezi nimiž je mnoho hodin prodlevy, je také znemožněna oprava postu. Upraveno 10. června 2021 uživatelem Ivo Mašek Citovat Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-445680 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny Odesláno 15. července 2021 Sdílet Odesláno 15. července 2021 Přihlášení do exUPC nefunguje s oznámením, že jsem byl převeden. Přihlášení do Vodafone pro změnu taky nefunguje. Už jsem to 3x nahlašoval (23.6., 1.7. a naposledy 12.7.), a nikdo to neřeší. Citovat 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446587 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 16. července 2021 Sdílet Odesláno 16. července 2021 Po migraci do Vodafone systémů přístup do Moje UPC přestane fungovat, To je v pořádku. Pro přihlášení do Vodafone se používají jiné přihlašovací údaje, pokud ti nefungují, Tak zkus telefonicky kontaktovat Vodafone. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446595 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 16. července 2021 Sdílet Odesláno 16. července 2021 @kenny Přihlašovací údaje do Můj Vodafone chodí smskou. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446597 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny Odesláno 16. července 2021 Sdílet Odesláno 16. července 2021 (upraveno) To jsem udělal dle SMS, měl jsem si nastavit vlastní heslo, pak přišel email k ověření adresy a od té doby již žádné přihlášení nefunguje. Telefonicky jsem kontaktoval Vodafone 1.7. a do 7.7. se měl někdo ozvat (dle došlé SMS) a stejně se dodnes nikdo neozval. Tak takhle funguje podpora. Ještě dodatek: Když teď zkusím přihlášení zákaznickým číslem, tak to zamítne s tím, že jsem již registrován pod emailovou adresou. A to nefunguje. Dodatek 2: V do emailu došlo: "všechno klaplo na jedničku a váš profil je na světě. Teď už se můžete přihlásit e-mailem a novým heslem." Upraveno 16. července 2021 uživatelem kenny Doplnění Citovat 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446600 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Santo Odesláno 17. července 2021 Sdílet Odesláno 17. července 2021 Přesně ten samý problém po migraci jsem měl i já. Vytvořil jsem si přihlášení emailem a heslem do Můj Vodafone a od té doby nešlo přihlášení ani emailem ani číslem plátce. Zavolal jsem na zákaznickou linku Vodafone, ochotná slečna na telefonu něco u sebe nastavila, a tím mi zrušila přihlašení emailem, a od té doby mi přihlašování funguje - ne emailem, ale zadávám číslo služby, které mi nadiktovala (začíná devítkou) a heslem, které přišlo v SMSkách při migraci. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-446606 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Zlaťák Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Fuguje vám přihlášení?https://myexupc.vodafone.cz/ Celý den mi to píše "omlouváme se, ale došlo k chybě." Chci změnit platby ze SIPO na běžné inkaso z účtu, ale.... Pořád mi to psalo, že to lze provést až po připsání poslední platby. Jenže ta se připisuje až někdy po 20. v měsíci (z účtu SIPO odešlo už 10. 3.). a několik dní před koncem měsíce už zase vidím vystavené další vyučtování na další měsíc. Tak marně přemýšlím, kdy to vlastně mám stihnout zadat. Citovat Basic Red Basic Základní CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-453363 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 18. března 2022 Sdílet Odesláno 18. března 2022 Jo, funguje. O změnu bych požádal na emailu poradime@vodafone.com a čekal na potvrzení zpracování. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/59952-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%AD-do-moje-exupc/#findComment-453365 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.